Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Misleidende titels

Pagina: 1
Acties:
  • 386 views

Verwijderd

Topicstarter
ik begrijp dat er moeite gedaan word om zo veel mogelijk mensen te bereiken en aan te spreken
maar keer op keer mensen misleiden en bedriegen met een schijnbaar sensationele titel die een verdraaing van het werkelijke nieuws is, schaadt op langer termijn jullie eigen imago

net als ikzelf zo zijn er meer en meer mensen die walgen van de aanpak van reclame, nieuws, etc. marketing technieken

het oproepen van valse sensaties veroorzaakt op langer termijn het absolute tegenovergestelde en daarmee word de eindigheid getekend
deze verwachtingen worden namelijk niet bevredigt
de meesten zullen blijven proberen dit gevoel te vullen door continu het zelfde te doen en een ander resultaat te verwachten maar niet iedereen is zo oppervlakkig

mensen zijn niet achterlijk en jullie zeker niet intelligenter
er zijn meer mensen die de dingen zien voor wat ze zijn en zelfs tot op een werkelijke hoogte ten opzichte van de valse diepgang van de ego

kies niet voor snel gewin ten koste van jullie eigen toekomst
kies voor eerlijk kwalitatief nieuws in plaats van een snelle tong die niets zegt en zichzelf uiteindelijk vijanden maakt

ik hoop dat dit schrijven "hogerop" komt binnen de tweaknet staff zodat betreffenden aangepakt kunnen worden wanneer u weet wat goed voor u is

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:38

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Dergelijke topics vragen wel om enkele voorbeelden. Erg algemeen verhaal zo.

Verwijderd

Topicstarter
het is een algemeen maatschappelijk probleem

ik denk dat het duidelijk genoeg is wat ik bedoel wanneer de personen tegen wie ik werkelijk schrijf het lezen

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21-11 10:19

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Verwijderd schreef op zondag 15 juni 2014 @ 16:03:
het is een algemeen maatschappelijk probleem
Waarom dan toch specifiek onze redactie adresseren?
ik denk dat het duidelijk genoeg is wat ik bedoel
Nee, helaas. Geef eens een voorbeeld? Ik snap nu echt niet waar je nou tegen ageert...

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een duidelijke titel gebruikt om de corelatie naar tweakers door te trekken
als je dit niet begrijpt ben je sowieso niet in staat te begrijpen waarover ik schrijf

je geeft alleen je eigen incapabiliteit bloot

edit:
geen wonder
je bent slechts een moderator
ik heb het over staff, niet virtueel bevoorrecht volk

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2014 16:12 ]

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

:D :D :D :D Wat een pedante houding zeg! Je voelt je wel heel wat, nietwaar?

[ Voor 31% gewijzigd door Fietsbel op 15-06-2014 16:16 ]

39

Verwijderd

Topicstarter
een houding die staat op het fundament van waarheid en duidelijkheid
alleen voor personen zonder onderscheidingsvermogen is het "pedant" en onduidelijk

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2014 16:18 ]

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-11 15:24

ThunderNet

Flits!

Het enige wat jij hier laat zien is je eigen incapabiliteit om je gedachten op een duidelijke manier te verwoorden, zodat een discussie mogelijk is.

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Verwijderd

Topicstarter
nogmaals, het is duidelijk voor de mensen die ik aanspreek met bepaalde vakkennis en denkwijzen

ik ga nu stoppen met het proberen te verduidelijken voor de mensen die ik niet aanspreek

Verwijderd

Zou fijn zijn als TS op zijn minst zijn zinnen met hoofdletters gebruikt ;) Ik vind de meeste titels in iedere geval niet misleidend, een titel moet ja de bezoeker naar het artikel leiden.

Verwijderd

Topicstarter
hoofdletters... een linguisten-fetish... die houden zichzelf namelijk voor dat het een kenmerk van intelligentie is

geen must in werkelijkheid

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik doe hier een slotje op. Als je niet snapt waarom dan heb je niet de vereiste vakkennis en denkwijzes.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.