Beste Tweakers,
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, battlefield 4, watch dogs etc.
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
Het systeem zelf mag ongeveer €900 kosten zonder verzendkosten. De assemblage doe ik zelf.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik neem mee:
toetsenbord + muis neem ik mee.
behuizing: Corsair vengeance c70
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
- Aangezien het een gamesysteem wordt moet er een goede videokaart in komen
- voor de rest een compleet systeem, processor, moederbord, geheugen, ssd, hdd, etc.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
- processor voorkeur gaat uit naar AMD, omdat ik hier al goede ervaringen mee heb.
Ga je overklokken?
Nee, in eerste instantie niet, misschien later wel, maar daar hoeft geen rekening mee gehouden te worden.
graag hoor ik van jullie of dit een goed systeem is, de keuze qua SSD weet ik nog niet zeker wat het verschil tussen de verschillende crucials is. Ook zit ik nog te twijfelen tussen videokaarten, daar hoor ik graag jullie mening over.
Bij voorbaat dank!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, battlefield 4, watch dogs etc.
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
Het systeem zelf mag ongeveer €900 kosten zonder verzendkosten. De assemblage doe ik zelf.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik neem mee:
toetsenbord + muis neem ik mee.
behuizing: Corsair vengeance c70
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
- Aangezien het een gamesysteem wordt moet er een goede videokaart in komen
- voor de rest een compleet systeem, processor, moederbord, geheugen, ssd, hdd, etc.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
- processor voorkeur gaat uit naar AMD, omdat ik hier al goede ervaringen mee heb.
Ga je overklokken?
Nee, in eerste instantie niet, misschien later wel, maar daar hoeft geen rekening mee gehouden te worden.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD FX-8320 Black Edition | € 123,50 | € 123,50 |
| 1 | Asus M5A97 LE R2.0 | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | Sapphire R9 280X 3GB GDDR5 OC DUAL-X Battlefield 4 Edition | € 270,- | € 270,- |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST2000DM001, 2TB | € 69,04 | € 69,04 |
| 1 | Kingston HyperX Fury blu HX318C10FK2/16 | € 137,90 | € 137,90 |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 13,09 | € 13,09 |
| 1 | Corsair Builder CX500 Bronze | € 47,99 | € 47,99 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 82,85 | € 82,85 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 810,32 | |
graag hoor ik van jullie of dit een goed systeem is, de keuze qua SSD weet ik nog niet zeker wat het verschil tussen de verschillende crucials is. Ook zit ik nog te twijfelen tussen videokaarten, daar hoor ik graag jullie mening over.
Bij voorbaat dank!