Toon posts:

Sata software

Pagina: 1
Acties:
  • 169 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Mijn laptop geeft de melding bootmgr is missing. Ik doe de originele acer cd erin en alles begint te lopen totdat ik kom op bestemming herstellen.
Daar zie je dat de partitie maar 0.1 gb is. Te weinig dus, hij vind de harde schijf dus niet meer. Weet iemand dan of ik sata software of zo moet downloaden of is er een andere manier?
Hdd modelname is WDC WD600UE-22HCT0.

De laptop draaide op xp, er is grote hd ingezet en omgezet naar W7, maar ineens dus foutmelding zoals ik hierboven heb beschreven. Wie weet raad?

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 13:28

D4NG3R

kiwi

:)

Google misschien? Je zit hier: A op de verkeerde plek van het forum, en B: toont niks geen eigen inzet.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• TECHcrime
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17:24
Kan je eens beginnen met het type laptop? bij dat modelnummer krijg ik een harde schijf te zien. Die firmware zal wel in orde zijn. Dus we gaan eens kijken naar je klaptop.

Heb je een originele versie van Windows 7 of een geripte versie? (welke geripte versie)

Heb je de harde schijf eerst geformatteerd voordat je met de installatie van Windows 7 begon?

Kom je wel de installatie van Windows 7 in? Kan je dus opstarten vanaf de DVD/USB ?

Zodra je dit hebt beantwoord wil ik wel proberen je te helpen :)

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05-02 11:38

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Dag wenwen, welkom op GoT! :W

Hoe vervelend je probleem ook is, je topc voldoet niet aan de eisen voor een topic start zoals we die hier graag zien. Natuurlijk helpen we je graag verder, maar lees dan wel eerst Het algemeen beleid #quickstart en voer de dar aangegeven stappen uit. kom je er dan nog niet uit, open dan een topic met daarin wat je aan onderzoek hebt gedaan en gerichte vragen om een oplossing.

Succes!

Dit topic is gesloten.