Toon posts:

Pro Tools 10 geen output

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb van de week een nieuwe audio interface gekocht en Pro Tools 10 HD geïnstalleerd. Audio interface is een M-Track two channel USB audio/midi interface. Al het geluid van mijn computer gaat nu video dit apparaat, dus er lijkt niets mee aan de hand. Ook in Pro Tools, als ik mijn gitaar aansluit, komt het geluid binnen en kan ik opnemen. Het afspelen van het geluid in Pro Tools werkt alleen niet.

Bij de I/O Setup van Pro Tools staat bij input gewoon de M-Track, maar bij output staat 'not connected 1-2'. Oftewel, als input ziet hij hem wel, maar als output niet. En dat terwijl mijn computer de M-Track wel gewoon herkend om mee af te spelen.

Ik heb een al wat oudere computer, Samsung R530, 3gb RAM, Dual-core T4500, 2.3GHz, 32-bits. Tot dusver heeft dit nog geen problemen opgeleverd in Pro Tools.

In Pro Tools gebruik ik een sample rate van 44.1 KHz en een bit depth van 24 Bit.

Iemand die mij kan vertellen welke instelling ik, waarschijnlijk in Pro Tools (?), fout heb?

Ps: ik ben niet al te technisch, dus probeer het wat in Jip en Janneke taal te zetten.