• MauvL
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 04-12-2025
Ik wil voor de camping een Salora tv aanschaffen.
Ben niet veeleisend: ik hoef alleen maar de publieke omroep af en toe te zien. Nieuws, tour de france, wk :)
Dus dacht ik: een Salora heeft DVB-T en ik koop er een actieve antenne bij, gevoed door USB.

Mijn vraag: is die usb-aansluiting daar wel geschikt voor?

Van de gedownloade handleiding word ik niet wijzer. Het is natuurlijk vooral bedoeld voor afspelen van foto, muziek, film.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

"Een actieve antenne" Dat zegt ook niet zoveel, dus zonder informatie kunnen wij jouw ook niet vertellen of dat ding werkt op 5volt & 500mA ;) Ik verwacht van een actieve antenne dat er gewoon een voedingsbron bijgeleverd wordt.. Wellicht een mail sturen naar de shop om die vraag daar neer te leggen, zij kunnen vast wel even in een doos kijken wat er op de adapter staat voor specs ;)

Ey!! Macarena \o/

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Bij mijn ouders heb ik het met een powerinserter opgelost. Gewoon een van zo'n 20 euro besteld bij een Nederlandse webshop en de antenne aansluiten op de tv met die powerinserter ertussen. Powerinserter tevens aansluiten op de USB poort van de tv. Werkt dit niet, gewoon powerinserter terugsturen.

• MauvL
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 04-12-2025
Zoiets dus
Ik snap 'm en ik denk dat dit wel werkt.
Dank! :*)