Probleem SSD

Pagina: 1
Acties:

• nachtwaker
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-01 03:56
Hoi,

Ik ben met een pc bezig van een familie lid.
Ik wil deze opnieuw installeren, maar nu krijg ik op het moment dat de setup gaat starten de volgende foutmelding: no device drivers were found windows 7 installation
Er zit een SSD in type: Sandisk sdssdp 064g

Ik denk dat ik een soort driver mis? Maar kan deze nergens vinden, iemand een idee?

De schijf is zelf gewoon benaderbaar in de huidige windows.

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
In welke modus staat de SATA controller? AHCI of IDE mode? Waarbij AHCI de beste optie is.

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:05

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

je moet waarschijnlijk de driver van je moederboard tijdens het installeren van windows installeren. Download de driver zet hem op een usb en installer hem tijdens het kiezen van je installatie disk. doe tevens bovenstaand

[ Voor 16% gewijzigd door NLKornolio op 14-06-2014 22:17 ]

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:24
SSD's hebben geen drivers nodig, vandaar dat je dat ook niet zal vinden.

Als ik even op google kijk naar je foutmelding, ligt het probleem eerder aan een corrupte installatie cd of USB stick. Alternatief probleem is dat je een USB3 poort gebruikt, dan moet je even testen op een USB2 poort.

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

• nachtwaker
Ok, welke driver, als ik op de site van sandisk zoek kan ik nergens drivers vinden

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
nachtwaker schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 22:15:
Ok, welke driver, als ik op de site van sandisk zoek kan ik nergens drivers vinden
Heb je opmerking van Malantur gelezen?

De driver (Meestal SATA-controller genoemd) op de website van je moederboard/computer leverancier. Meestal zijn ze niet nodig, en is het een probleem met de installatie-medium en/of moederbord instellingen. Welke Windows stond er ervoor op eigenlijk?

[ Voor 18% gewijzigd door HollowGamer op 14-06-2014 22:19 ]

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:45
Als je controller gewoon op AHCI staat heb je geen extra driver nodig, die zit al in Windows 7. Vanaf welk medium installeer je Windows, DVD of USB? In het laatste geval er voor zorgen dat je een USB 2.0 poort gebruikt en geen USB 3.0

• nachtwaker
Inderdaad het probleem was de dvd. Was er een beetje vanuit gegaan dat die goed was.
Het is dus opgelost. Dus topic kan dicht
Pagina: 1