Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

laptopadvies

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Oké daar gaan we dan. Meisje van 24 gaat voor het eerst een laptop kopen. Vol goede moed liep ze de media markt in... en rende na 3 min naar buiten. Iets teveel keus :p

Ik heb geen flauw idee wat ik doe. Echt niet.

wat doe ik met een laptop
Internet. Nog meer internet. Document typen. Filmpje kijken. Daar heb je het wel mee. Ik studeer nog en vind het wel fijn als ik ermee kan reizen. Leuke accu zou ik zeker heel vrolijk van worden.

wat mag het kosten
Maximaal 350 euro. Ik ben niet rijk. Hier moet ik het mee doen.

merken
Ik heb op het moment een emachines. Dat wil ik niet meer. Was er niet blij mee.

• Jaarsma
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-11 18:22
Hey, met dit budget ga je al gauw richting de chromebooks, heb je daar toevallig naar gekeken en of dat wellicht prettig zou kunnen werken voor jou? Dit is een (relatief) nieuw besturingssysteem van Google voor laptops. Zijn erg vlotte apparaten met een leuke accuduur alleen zijn de opties met offline werken wat beperkt. Mocht je nog nooit van een Chromebook gehoord hebben dan zou je kunnen overwegen om toch die mediamarkt weer binnen te gaan en er daar even mee te spelen. (ik ga er hierbij wel vannuit dat de mediamarkt hier een showmodel van heeft staan ;P)

Mocht zoiets te beperkt zijn dan zou ik even kijken naar de volgende (windows) laptop : pricewatch: HP 15-g092nd
Dit is een prima basislaptop en is bedoeld voor uw doeleinden. Enige minpuntje is dat ie geen full hd scherm heeft maar dat is ook eigenlijk niet te doen met je budget.

• Jornv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-11 19:52
pricewatch: Lenovo Essential B590 (MBT3LMH)
Dit is de meest degelijke laptop die ik je voor dit budget kan aanbevelen. Wel zijn er nog wat leuke kleine minilaptops die iets duurder zijn: http://tweakers.net/price...;344575;351014/categorie/
Die HP zou ik laten staan. Erg trage cpu en budget HP modellen zijn vaak slecht. Bovengenoemde Lenovo is wat dat betreft beter.
Ook zou een goedkope Dell laptop nog een goede mogelijkheid zijn: http://www.dell.com/nl/p/...d=inspiron-15-3542-laptop Dit model is ook de meest recente winnaar van de Budget BBG

Verwijderd

Topicstarter
De HP had ik zelf al gezien. Die vond ik ook beetje tegenvallen. maar goed, ik vind ook dat ik weinig mag eisen voor mijn budget. Het is altijd nog beter dan wat ik nu heb :P

De lenovo zit echt boven mijn budget, dat echt maximaal 350 is.

Die minilaptops zijn wel leuk, maar ik weet het niet goed. Ben bang dat ik gek wordt van het mini scherm :)

Ik ben wel serieus naar die van Dell aan het kijken, en naar de HP Chromebook 14.

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01:04

Mavamaarten

Omdat het kan!

Let wel dat op die chromebook ChromeOS draait, dat is géén windows. Ik kan me voorstellen dat het voor wat surfen en tikken wel leuk is, maar voor serieuzer PC-werk is windows toch gewoon beter, dat draait wel op die lenovo en dell.

Android developer & dürüm-liefhebber

Verwijderd

Kan je niet even de aanschaf uitstellen, zodat je je budget kunt vergroten en voor de Lenovo te gaan die Jornv voorstelde?
Pagina: 1