Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

laptopadvies

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Oké daar gaan we dan. Meisje van 24 gaat voor het eerst een laptop kopen. Vol goede moed liep ze de media markt in... en rende na 3 min naar buiten. Iets teveel keus :p

Ik heb geen flauw idee wat ik doe. Echt niet.

wat doe ik met een laptop
Internet. Nog meer internet. Document typen. Filmpje kijken. Daar heb je het wel mee. Ik studeer nog en vind het wel fijn als ik ermee kan reizen. Leuke accu zou ik zeker heel vrolijk van worden.

wat mag het kosten
Maximaal 350 euro. Ik ben niet rijk. Hier moet ik het mee doen.

merken
Ik heb op het moment een emachines. Dat wil ik niet meer. Was er niet blij mee.

• Jaarsma
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-11 18:22
Hey, met dit budget ga je al gauw richting de chromebooks, heb je daar toevallig naar gekeken en of dat wellicht prettig zou kunnen werken voor jou? Dit is een (relatief) nieuw besturingssysteem van Google voor laptops. Zijn erg vlotte apparaten met een leuke accuduur alleen zijn de opties met offline werken wat beperkt. Mocht je nog nooit van een Chromebook gehoord hebben dan zou je kunnen overwegen om toch die mediamarkt weer binnen te gaan en er daar even mee te spelen. (ik ga er hierbij wel vannuit dat de mediamarkt hier een showmodel van heeft staan ;P)

Mocht zoiets te beperkt zijn dan zou ik even kijken naar de volgende (windows) laptop : pricewatch: HP 15-g092nd
Dit is een prima basislaptop en is bedoeld voor uw doeleinden. Enige minpuntje is dat ie geen full hd scherm heeft maar dat is ook eigenlijk niet te doen met je budget.

• Jornv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-11 19:52
pricewatch: Lenovo Essential B590 (MBT3LMH)