Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop bij Dell bestellen

Pagina: 1
Acties:

• raymundo12
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 20-08 22:16
Beste,

Ik probeer op de site van Dell een laptop te bestellen, maar er is geen optie voor Koop nu bij de desbetreffende laptop. Het enige wat er staat is Kies en koop nu, maar er valt niks te kiezen m.i.
Weet iemand waar dit aan ligt? Chatmogelijkheden bij Dell zijn in het weekend namelijk gesloten:'(

Dank!

• Jornv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-11 19:52
Je kunt dat model blijkbaar even niet bestellen nu. Waarom het er op zo'n rare en verwarrende manier staat is mij ook een raadsel.

• jorisvdelsen
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-07 20:54
Dell heeft echt een belachelijke site, of het zijn de grootste oplichters haha. Om het uur ofzo verandert de prijs van een product of staat 'ie opeens bij de opruiming of staat 'ie er helemaal niet meer op.

V'nA! 3470@3,4 - P8H61M/B3 - Intel 330 120GB - NZXT S340 - Tranquillo Rev.2 - Nexus 430W - Gigabyte 270X-2GD || Pixel 3a - Huawei P10 ||

• Jornv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-11 19:52
Die site is soms aardig onoverzichtelijk, maar om ze oplichters te noemen, nee

• raymundo12
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 20-08 22:16
Thanks, probeer ik het later opnieuw. Wel erg raar inderdaad:p

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
Wat je ook kan doen is dell vragen om een offerte te maken over die laptop met jouw specificaties. Ben je vaak goedkoper uit en je hebt precies hetgene wat je wilt.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:23
Dat valt helaas een beetje tegen, ik had een offerte aangevraagd en die was duurder dan op de website :D.
Er viel verder ook niets aan te passen. Die beste man heeft dus geen commissie over mijn aankoop gehad, dat lijk me duidelijk ;).

My favorite programming language is solder.

• Hamiko
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-02 12:13
Bestellen bij Dell is kennelijk een hele klus als het om anders dan standaard aanbiedingen gaat.

Mijn ervaring hieronder ...

Wilde een M4800 bestellen met specifieke configuratie, dus braaf naar Dell.be gegaan (ik woon in België). helaas, geen optie om een aantal zaken (oa processor) aan te passen. Dus op naar de Nederlandse site, waar dat wel lukte wat ik wilde.

Config opgeslagen, klaar om te bestellen, moet ik een adres in NL op geven ... Geen mogelijkheid om een Belgisch factuuradres op te geven, wel een afleveradres. Aangezien ik geen NL adres heb dus een probleem.

Contact opgenomen met chat support, maar daar word je dus van kastje naar muurtje gestuurd. Kreeg wel (algemeen) nummer van hoofdkantoor, maar na het menu te hebben doorlopen word ik weer verwezen naar de website. Tenzij ik me voordoe als zakelijke klant ...

Kortom, Dell wil kennelijk dat gewone consumenten naar de concurrentie stappen of hen in een dwangbuis van een voorgeconfigureerde laptop steken.

Maar misschien ben ik gewoon lastig en recalcitrant, kan natuurlijk ook :P

Verwijderd

Eerste DELL-bestelling loopt totaal fout. (XPS 13)

De bestellingsprocedure via website verloopt wel vlot. Wij ontvangen de betaalopdracht met het te gebruiken rekeningnummer enz.. De betaling wordt electronisch en onmiddellijk uitgevoerd.

Na 1 week vindt DELL mijn betaling nog steeds niet terug. (Moest gestort worden op NL rekening, de bestelling gebeurt echter via Belgische website).
Dagelijkse mailconversatie met klantendienst veroorzaakt geen enkel gevolg of evolutie. Nietszeggende en niet ter zake doende antwoorden ("andere dienst is verantwoordelijk", "wij kunnen hier niets aan doen", ...).

Men bevestigt ons dat de website verkeerde betalingsgegevens genereert. (Hebben alle Belgische klanten dit dan voor of is er slechts 1 klant in België die (nog) bij DELL bestelt ?)

Sinds gisteren (10 dagen na bestelling) eindelijk toch een bevestiging van betaling.
Op het orderstatus wordt vermeld dat de PC gisteren zou geleverd zijn. (Als ik het orderstatus goed begrijp is hij echter zelfs nog niet in productie gegaan). Ik heb hem althans gisteren niet gezien !

Terzijde : diverse telefonische pogingen tot contact via het belgische DELL-telefoonnummer leiden mij steeds tot bij een reseller die wel een nieuwe PC aan mij wil verkopen maar niet wil instaan voor annulatie van de reeds lopende bestelling. Verwonderlijke klantenservice van DELL !

Ben benieuwd of dit nog goed komt. Indien ik als bedrijfsleider mijn klanten op zulke manier zou behandelen ben ik op minder dan een jaar failliet. Het oorspronkelijke doel, nl. een dringende bestelling vanwege een onvoorziene buitenlandse opdracht gaat zijn doel voorbij. Wij vertrekken dus zonder nieuw toestel naar buitenland. Dank u wel DELL voor de performantie.
Weet echt niet welke smiley hierbij kan geplaatst worden.

• wipe-out
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-08 07:56

wipe-out

oud icon, geen zin in nieuwe:)

Ik heb als Nederlander ooit een XPS besteld via dell.nl. Uiteindelijk mijn bestelling wel ontvangen, maar het duurde weken en de communicatie naar mij toe was ontzettend slecht. Zo werd de afleverdatum drie maal telkens op het laatste moment met 7 tot 14 dagen naar een latere datum verplaatst. Kwalitatief gezien voldoet de laptop weliswaar, maar ik zal niet snel opnieuw iets bestellen bij Dell.

• Sleang
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 10-09 19:38
Ik heb gisteren net een bestelling geplaatst bij Dell. Een i7-5500U processor, 8GB geheugen, 1TB harde schijf, AMD Radeon R7 M270 en nog meer poespas. Al met al voor €649. Leveringsdatum staat op 7 april, ben benieuwd of die dan komt.

Verwijderd

23 Maart 2015 een bestelling geplaatst bij Dell. Laptop €549 euro (€80 korting t/m 23 maart).
- i5 5200U / 8GB / 1TB / 840M en nog wat andere meuk. 2 dagen later (25 maart 2015) geleverd.

Verwijderd

Sleang schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 15:37:
Ik heb gisteren net een bestelling geplaatst bij Dell. Een i7-5500U processor, 8GB geheugen, 1TB harde schijf, AMD Radeon R7 M270 en nog meer poespas. Al met al voor €649. Leveringsdatum staat op 7 april, ben benieuwd of die dan komt.
Niet duur, aanbieding of zo?

• Sleang
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 10-09 19:38
Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 16:03:
[...]

Niet duur, aanbieding of zo?
Ja klopt, €100 euro korting. 11-daagse actie waar ik op de laatste dag (gelukkig) achter kwam. Volgens mij is er momenteel weer een soortgelijke aanbieding op andere modellen maar dat weet ik niet zeker. Staat wel op de site van Dell.

[ Voor 21% gewijzigd door Sleang op 27-03-2015 16:38 ]

Pagina: 1