Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:05

garathane

l'enfer, c'est les Autres

Topicstarter
Ik ben sinds eergisteren in het bezit van een HP-touchpad met Androïd erbij geïnstalleerd. Ik krijg het apparaat echter niet aangemeld bij Google-play store. Ik wil graag de Netflix-app er op zetten,maar ik kan het apparaat niet selecteren. Ik kan alleen mijn Samsung-mobiel kiezen en daar staat de app al op.
Als ik op de touchpad in de Androïd-instellingen kies voor 'account toevoegen' zou ik een google-icoontje moeten kunnen kiezen,maar dat is er niet; ik kan alleen kiezen uit 'e-mail' en 'zakelijk'.
Ook op de site van Google kan ik het apparaat nergens toevoegen, hoewel ik met de tablet gewoon ingelogd ben.

Doe ik iets fout ?

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Staat er wel de goede gapps op? Die is afhankelijk van je CM versie: http://goo.im/gapps

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

• garathane

garathane

Topicstarter
Tja...ik heb eerst een unzipper nodig,maar welke android-unzipper ik ook uitzoek,ik moet ze allen via google-play downloaden, en dan komt het niet op mijn tablet, want die kan ik niet aanmelden.....

een vicieuze cirkel,noemen ze dat

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Downloaden op je interne opslag, opstarten in recovery mode en dan de zip installeren. Beetje googelen geeft je deze info ook, dit is toch uitgebreid terug te vinden op het www.

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

• garathane

garathane

Topicstarter
nou, ik ben er flinke tijd mee bezig (geweest) maar deze info had ik toch (nog) gevonden. Bedankt dus. ik ga ermee aan de slag.

Edit: en het werkt. Dank voor de hulp

[ Voor 13% gewijzigd door garathane op 15-06-2014 22:02 ]

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-11 17:02
Succes, het is een mooie tablet om mee te werken!
Pagina: 1