Een vriend van me heeft een probleem met zijn Playstation 3 kon zelf geen forum maken omdat hij in Turkije woont (vreemd). Maar hij vertelde me dat hij niks kon downloaden en games niet online kon spelen. Als hij iets wil update komt er deze fout te staan: 80710092. Hopelijk weten een van jullie wat de oorzaak van dit is.
En als ik dit in de verkeerde board heb geplaats bied al mijn excuses aan ik wist niet precies waar ik dit probleem moest plaatsen daarom plaatste ik het toch maar bij complete systemen.
UPDATE :
Ik krijg net te horen dat hij wel online zit maar de games niet kan spelen en gewoon niks kan downloaden terwijl hij wel berichten kan sturen naar vrienden. Dus die video hielp niet.
En als ik dit in de verkeerde board heb geplaats bied al mijn excuses aan ik wist niet precies waar ik dit probleem moest plaatsen daarom plaatste ik het toch maar bij complete systemen.
UPDATE :
Ik krijg net te horen dat hij wel online zit maar de games niet kan spelen en gewoon niks kan downloaden terwijl hij wel berichten kan sturen naar vrienden. Dus die video hielp niet.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2014 14:45 ]