Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal

Ik ben nieuw hier en weet nog niet precies of ik hier goed zit met mijn vragen :+
Heb sinds kort een Huawei G510 ,nooit problemen mee gehad en altijd goed te spreken over geweest
Nu wou ik vanochtend op mijn telefoon en pakte hem naast het bed weg
Mijn Wifi was ineens niet meer verbonden,als ik het inschakel blijft hij inschakelen maar gaat niet verder 8)7
Wie o wie kan mij helpen? snap er echt helemaal niks van!!

Groeten Ramon ;w

• electropruts
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17:57
Opzich een prima plek voor je vragen, maar het is wel handig als je even vermeld wat je al hebt geprobeerd. Heb je hem bijvoorbeeld al geprobeerd te herstarten? Anders misschien even de cache wipen, of een factory reset geven (wel eerst bestanden backuppen).

Hmm, eens kijken hoe lang hij het nu blijft doen...

Verwijderd

Topicstarter
electropruts schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 14:33:
Opzich een prima plek voor je vragen, maar het is wel handig als je even vermeld wat je al hebt geprobeerd. Heb je hem bijvoorbeeld al geprobeerd te herstarten? Anders misschien even de cache wipen, of een factory reset geven (wel eerst bestanden backuppen).
Heb 1 x fabrieksinstellingen terug gezet haalde niks uit,Hard Reset ook al eens gedaan heeft ook geen verschil gemaakt... 8)7

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 16:05:
Beste,,

Ik heb sinds gisteren het zelfde probleem, ook ik heb alles geprobeerd. Maar het lukt niet, hoe kan ik dit oplossen, wie kan hier spreken uit ervaring want ik ben lang de domste niet op dit gebied maar ik kom hier niet uit.
Gr

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2014 16:06 ]

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem sinds gisteren.
Heb de Huawei nu 4 maanden zonder problemen en sinds ik gisteren wakker werd wilde hij de wifi niet meer inschakelen.

Het volgende heb ik geprobeerd:
- Hard reset,
- Accu leeg laten lopen
- Opstarten zonder sd kaart en simcard
- Nieuwste firmware update installeren.

Niks werkt.
Heeft iemand al een oplossing voor dit probleem gevonden?

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:13
Collega had het ook met een HTC, nog bij lokale reparatie toko geweest, niks kunnen fixen (wel van alles geprobeerd) en een maand later was ie helemaal dood.

Kan dus prima een hardware issue zijn, hoewel dat in eerste instantie misschien onwaarschijnlijk lijkt.

Zelf heb ik overigens hetzelfde gehad met een Android HDMI stickie, out of the box ging Wi-Fi niet aan, omgeruild en geen probleem

Strava

• Fireman911
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 17-10 11:38
Ik loop tegen het zelfde probleem aan.

Ik heb geen mogelijkheid met mijn huawei G510 om verbinding te maken met de wifi. Hij ziet ook geen wifi verbindingen.

Iemand een oplossing? _/-\o_
Pagina: 1