Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet400
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-09 18:16
Ik zoek voor op mijn slaapkamer een zo plat mogelijke tv om aan de muur achter het bed te hangen.
Omdat onze slaapkamer met enkel een bed en een kast al vol staat moet deze zo dun mogelijk zijn.

Er hangt nu in de hoek van de kamer een heel klein tv'tje (ouderwetse beeldbuis) deze wil ik vervangen voor een plat scherm recht tegenover het bed. Echter als ik een tv met een dikte van 10 cm op hang kan je niet meer achter het bed langs lopen, dus zoek ik er 1 die zo'n 3 a 4 cm dik is.

op tweakers kan ik heel veel filters toepassen, maar niet de tv dikte.

heeft iemand een idee wat voor merk/type hiervoor in aanmerking kan komen ?
ik zoek een tv met een diameter van max. 32".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Sowieso zoek je een TV met een LED backlight, die zijn veel dunner dan de CCFL-varianten.

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Let ook even op de kijkhoek. sommige tv's zijn echt slecht kijken van schuin onder.

(ik had er vroeger eentje, van de blokker dat wel. maar die moest ik 10 graden kantelen anders was het echt slecht)

Nu geen last meeet van. en een 32 inch geeft best veel licht hou er rekening mee.

[ Voor 55% gewijzigd door Fish op 14-06-2014 13:55 ]

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Misschien is de beugel nog wel belangrijker dan de televisie als de totale dikte van het geheel belangrijk is.

Voor de rest is dit in tegenstelling tot de beeldkwaliteit wel iets dat je uitstekend in de dichtstbijzijnde media markt kan vergelijken dus ik zou daar eens een kijkje gaan nemen.

[ Voor 7% gewijzigd door ik222 op 14-06-2014 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:04
ik222 schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 20:27:
Misschien is de beugel nog wel belangrijker dan de televisie als de totale dikte van het geheel belangrijk is.
Daarnaast: Let op hoe de aansluitingen op de TV zitten! Bij sommige tv's zitten die aansluitingen iets verzonken en steek je de stekker er van de onderkant of zijkant in, maar bij sommige tv's zitten de aansluitingen gewoon aan de achterkant. In dat laatste geval kun je al geen ultra-platte muurbeugel meer gebruiken, dan passen de stekkertjes niet meer tussen de muur en de TV...

@TS: Moet de TV wel per sé aan de muur hangen? Ik denk dat ik hem met een plafondbeugel boven het bed zou hangen. Met een kantelbare beugel, zodat je hem naar beneden kunt richten. Lijkt me ook nog eens veel fijner met liggend tv kijken. :)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet400
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-09 18:16
@Xander, bedankt voor de tips voor wat betreft de aansluitingen. v.w.b. de plafondbeugel, dat is eigenlijk best een goed idee. ik ga daar gelijk eens naar kijken. thnx. voor de tips!!
Pagina: 1