Ik heb onlangs een paar actieve monitors aangeschaft. Nu werken deze voorlopig prima maar ik heb last van een soort noise van een speaker ( B ). Nu wil de winkel waar ik hem gekocht heb deze best omruilen voor een nieuwe maar ik weet niet of dat gaat werken. PC is niet geaard (is ook ongeveer onmogelijk, alleen via de radiator
)
Als ik de inputs omdraai dan heeft A er geen last van maar blijft B er wel last van houden.
Nu heeft speaker B er veel meer last van en A vrijwel niet. Nu heb ik gemerkt dat de noise van een input komt, waarom de een er meer last van heeft dan de ander is mij een raadsel. Ik gebruik de volgende setup:
PC >>usb>> FiiO E9 + FiiO E17 >>pre_amp>> Monitors
Zodra ik de USB in mijn FiiO E9 stop krijg ik die noise.
Er is een kabel onderweg zodat ik mijn line_out kan gebruiken op de FiiO E9 maar ik weet niet of dit gaat werken. Eigenlijk wil ik al die noise eruit hebben, iemand tips?
Er zit een optical output en input op de PC / Dac maar ik weet niet of de E17 docket een optical input gaat accepteren plus ik moet het adaptertje kopen want de vorige koper had die helaas niet meer
Dit is de noise:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/24834079/noise.wav
Als ik de inputs omdraai dan heeft A er geen last van maar blijft B er wel last van houden.
Nu heeft speaker B er veel meer last van en A vrijwel niet. Nu heb ik gemerkt dat de noise van een input komt, waarom de een er meer last van heeft dan de ander is mij een raadsel. Ik gebruik de volgende setup:
PC >>usb>> FiiO E9 + FiiO E17 >>pre_amp>> Monitors
Zodra ik de USB in mijn FiiO E9 stop krijg ik die noise.
Er is een kabel onderweg zodat ik mijn line_out kan gebruiken op de FiiO E9 maar ik weet niet of dit gaat werken. Eigenlijk wil ik al die noise eruit hebben, iemand tips?
Er zit een optical output en input op de PC / Dac maar ik weet niet of de E17 docket een optical input gaat accepteren plus ik moet het adaptertje kopen want de vorige koper had die helaas niet meer
Dit is de noise:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/24834079/noise.wav
[ Voor 7% gewijzigd door Nox op 14-06-2014 18:23 ]
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW