Hallo!
Ik zag het al vaak voorbij komen, laptops voor mensen die gaan studeren. Aangezien ik ook geslaagd ben zou ik graag een ultrabook voor mn studie aanschaffen. Ik kwam er alleen nog niet helemaal uit welke ik moet nemen en ook of er kortingen zijn via de uni (ik ga bij de UU studeren).
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Voor mijn studie en veel series kijken. Ik denk dat ik niet veel zware programma's ga draaien.
Wat mag je laptop gaan kosten?
Max 1000
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Ja, daarom zou ik graag een ultrabook willen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ja, alles behalve Apple, overpricede apparaten zijn dat
. Alleen moet ik ze wel nageven dat het design van hun laptops wel erg strak is. Het liefst wil ik een ultrabook dat ook een zee strak design heeft.
Ik hoop dat dit voldoende info is!
Alvast bedankt!
Ik zag het al vaak voorbij komen, laptops voor mensen die gaan studeren. Aangezien ik ook geslaagd ben zou ik graag een ultrabook voor mn studie aanschaffen. Ik kwam er alleen nog niet helemaal uit welke ik moet nemen en ook of er kortingen zijn via de uni (ik ga bij de UU studeren).
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Voor mijn studie en veel series kijken. Ik denk dat ik niet veel zware programma's ga draaien.
Wat mag je laptop gaan kosten?
Max 1000
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Ja, daarom zou ik graag een ultrabook willen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ja, alles behalve Apple, overpricede apparaten zijn dat
Ik hoop dat dit voldoende info is!
Alvast bedankt!