Hallo allemaal,
Ik hoop dat iemand mij hier kan helpen met het volgende probleem:
Een kleine 2 maanden geleden heb ik op DX 2x de Cubot one zilver gekocht, 1 voor mij en 1 voor mijn vriendin.
Nu ging mijn tel na een paar weken flippen (smsen als je op letters drukt, schiet me geschiedenis voorbij enz. alles behalve het goede), heel slecht reageren als je een programma wil openen.
Als ik hem uit aan aan zet, doet hij het meestal wel weer even, maar soms moet ik dat een paar keer doen.
Weet iemand wat dat kan zijn en wat ik er aan kan doen?
Een paar dagen geleden was ik mijn vriendin aan het bellen, na het ophangen kreeg ze blauw beeld en deed niks meer.
Ze starten de tel opnieuw op en kreeg zwart beeld, het typische melodietje hoorde je wel bij opstarten.
Voor de rest kan je er niks meer mee omdat je dus niks ziet.
Ik voelde me al aardig genaaid met mijn tel, maar dit slaat alles.
Wie o wie kan ons helpen?
Met Vriendelijke Groeten,
Daniel
Ik hoop dat iemand mij hier kan helpen met het volgende probleem:
Een kleine 2 maanden geleden heb ik op DX 2x de Cubot one zilver gekocht, 1 voor mij en 1 voor mijn vriendin.
Nu ging mijn tel na een paar weken flippen (smsen als je op letters drukt, schiet me geschiedenis voorbij enz. alles behalve het goede), heel slecht reageren als je een programma wil openen.
Als ik hem uit aan aan zet, doet hij het meestal wel weer even, maar soms moet ik dat een paar keer doen.
Weet iemand wat dat kan zijn en wat ik er aan kan doen?
Een paar dagen geleden was ik mijn vriendin aan het bellen, na het ophangen kreeg ze blauw beeld en deed niks meer.
Ze starten de tel opnieuw op en kreeg zwart beeld, het typische melodietje hoorde je wel bij opstarten.
Voor de rest kan je er niks meer mee omdat je dus niks ziet.
Ik voelde me al aardig genaaid met mijn tel, maar dit slaat alles.
Wie o wie kan ons helpen?
Met Vriendelijke Groeten,
Daniel