Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• pixels66
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:23
De geruchten over de S5 mini geven de volgende specs:

Sammobile zegt op basis van de gekregen informatie dat de S5 Mini over een 4,5''-amoledscherm met een resolutie van 1280x720 pixels beschikt. Het toestel zou draaien op een nog niet aangekondigde Exynos 3-quadcore-soc, naar verluidt de 3470, met een maximale kloksnelheid van 1,4GHz. Daarnaast is er een Mali-400-gpu met een kloksnelheid van 450MHz aan boord. Verder krijgt de S5 Mini 1,5GB aan ramgeheugen mee, zo beweert Sammobile.

Ik ben persoonlijk fan van de S4 mini. Een mooi toestel, klein en redelijk rap. Perfecte grootte, ik hoef geen tv scherm in mijn broekzak. Dus perfect.

Ik zou graag een goede opvolger willen, en de S5 Mini lijkt mij dan de topper, tevens waterdicht, dat bevalt me wel!

Maar hoe kan het zijn dat de S4 mini 1.7 Ghz heeft, en de S5 mini 1.4 Ghz? Is dat niet een dikke tegenvaller dan of mis ik iets? Is er iets anders wat de boel compenseert? Want anders ga ik er gigantisch op achteruit...

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
De klokfrequentie zegt niets over de prestaties. Lees je aub even in over processors en hun eigenschappen. Zie ook benchmarks waarin processors met elkaar worden vergeleken. Een discussie over klokfrequenties is dus niet echt zinvol en daarom sluit ik dit topic.

Dit topic is gesloten.