Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laravel Wit scherm bij errors na 'debug'=>true;

Pagina: 1
Acties:

• Sp0cK_
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22-04-2021
Laravel geeft geen errors in mijn scherm met xamp na instellen van 'debug'=>true; Voorheen krijg ik de Whoops something went wrong melding.

Ik kan de laravel.log checken voor errors maar krijg volgens mij meer errors dan ik hoor te krijgen door dit witte scherm.

Ik heb Laravel 4.2.1 geinstalleerd met Composer met deze tutorial YouTube: How to install Laravel 4

Mijn Storage folder heeft 777 rechten (ondertussen heel de laravel folder...)

Ik ben niet de enige zie ik op forums - maar heb nog geen oplossing voor mij gevonden!

version info: Apache/2.4.7 (Win32) OpenSSL/1.0.1e PHP/5.5.9 Server at localhost Laravel 4.2.1

any ideas?

• Sp0cK_
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22-04-2021
Ik heb met composer geupdate naar 4.2.3 en het werkt nu. Developer foutje denk ik!

Verwijderd

Hoi Spock, de volgende keer moet je de 'index.php' uitvoeren met de PHP binary. Dan krijg je meer te zien.

• Wkrooshof
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-11 11:55
Ik heb dit probleem ook meerdere malen gehad;

bootstrap/compiled.php verwijderen heeft het vervolgens een aantal keren opgelost.

Verwijderd

Wkrooshof schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 14:36:
Ik heb dit probleem ook meerdere malen gehad;

bootstrap/compiled.php verwijderen heeft het vervolgens een aantal keren opgelost.
Wat is de exacte oorzaak, weet je dat misschien?

• Siebsel
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-11 15:53
En wat stond er in je app/storage/logs map in de log bestanden?

• Barryvdh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-11 14:12
Heb je de locaties van bestanden veranderd?
Sowieso ontwikkel je meestal in een niet-production omgeving, en daar wordt als het goed is geen compiled.php aangemaakt.
Pagina: 1