Hey allemaal,
Ik ben weer toe aan een nieuwe computer die voornamelijk zal worden gebruikt voor gamen.
Ik hoop nog wat feedback van jullie te krijgen voordat ik een definitieve beslissing maak.
Alvast bedankt!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen (League of legends, Battlefield 4, etc), ook wil ik graag de games die ik speel kunnen streamen.
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
Rond de 1100euro zou mooi zijn, maximaal 1200euro inclusief assemblage.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik heb al een toetsenbord, muis en headset. Wel heb ik windows 7 nog nodig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb een lijstje gemaakt van wat ik denk nodig te hebben.
Ik wil graag alleen nog even een check of dit een beetje goed is en of er misschien nog op/aanmerkingen zijn.
Ik ben weer toe aan een nieuwe computer die voornamelijk zal worden gebruikt voor gamen.
Ik hoop nog wat feedback van jullie te krijgen voordat ik een definitieve beslissing maak.
Alvast bedankt!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen (League of legends, Battlefield 4, etc), ook wil ik graag de games die ik speel kunnen streamen.
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
Rond de 1100euro zou mooi zijn, maximaal 1200euro inclusief assemblage.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik heb al een toetsenbord, muis en headset. Wel heb ik windows 7 nog nodig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb een lijstje gemaakt van wat ik denk nodig te hebben.
Ik wil graag alleen nog even een check of dit een beetje goed is en of er misschien nog op/aanmerkingen zijn.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4690 Boxed | € 184,80 | € 184,80 |
| 1 | ASRock Fatal1ty H97 Performance | € 90,- | € 90,- |
| 1 | XFX R9 290 4GB Double Dissipation Edition | € 349,- | € 349,- |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 45,91 | € 45,91 |
| 1 | Cooler Master CM 690 III Closed | € 72,95 | € 72,95 |
| 1 | Microsoft Windows 7 Home Premium (NL OEM 64bit) | € 89,99 | € 89,99 |
| 1 | Kingston KHX1600C9D3K2/8GX | € 72,- | € 72,- |
| 1 | Corsair CS550M | € 67,91 | € 67,91 |
| 1 | Kingston HyperX 3K SSD 2.5" 240GB | € 119,95 | € 119,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.092,51 | |