review van beta software.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
productreview: Battlefield Hardline, PC (Windows) review door undefined418

kan natuurlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:50

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Ik vind van wel :)

Het is een beta, maar dat is prima omschreven, dus je weet ook wat voor waarde je aan de review moet hechten.

Maar goed, uiteindelijk gaan de collega's van de PW erover, dus ik schop het even hun kant op.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-12-2023
Ik vind van niet eigenlijk :P

Maar ik zal het met de groep bespreken.

Welcome to the League of Draven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21:00
Zoals ik daar ook al aangeef in mijn reactie onder zijn preview:

Waarom zou een tweaker geen preview mogen publiceren, daar Tweakers notabene zelf ook een sooftgelijke (wel uitgebreidere) preview heeft gepubliceerd, zie reviews: Battlefield Hardline: nieuwe game voelt aan als dlc

Misschien is het handiger als de website de optie krijgt dat je bij de product review's de keuze krijgt tussen preview en review, juist bij games zul je denk ik namelijk steeds vaker previews gaan zien van Alpha/beta versies daar deze bij steeds meer games actief en zonder NDA als promotie ingezet worden bij bekende gamers, streamers reviewers en zelfs normale gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite de Jong
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-07-2024

Maite de Jong

Online Product Manager
hmm interessante discussie. Op zich is de ervaring die de gebruiker hier met anderen deelt natuurlijk interessant. Het probleem zit hem in het feit dat hij een oordeel geeft over een beta versie, waarbij het product nog niet op de markt is. De redactie van Tweakers geeft natuurlijk ook previews van producten, het verschil is alleen dat het bij Redactionele previews duidelijk is dat het om een preview gaat. Een overweging zou zijn om dit ook duidelijk te kunnen maken in de reviews (previews) van gebruikers. Ik zal het eens bespreken. Bedankt voor de feedback!