Sinds eergisterne heb ik een nieuwe PC gekocht gebaseerd op de BBG Basis systeem van de afgelopen Mei. OS is Windows 8.1 64 bit en is legaal aangekocht.
De pc werkt perfect alleen ik krijg de printer niet werkend op deze PC
Printer is een HP Officejet J6400 en elke keer als ik een document wil afdrukken krijg ik de foutmelding: Ongeldige ingang of Er is een fout opgetreden tijdens het afdrukken of De Bewerking kan niet worden voltooid (fout 0x0000007a) Het gegevensgebied dan aan een systeemaanroep is door gegeven is te klein.
Het vreemde is dat de scanner gewoon werkt met de zelfde USB verbinding ook heeft deze printer altijd goed gewerkt onder Windows 7 OS10.10 en een andere PC met Windows 8.1
Wat heb ik al gedaan:
officiële drivers gedownload en op nieuw geïnstalleerd
PC meerdere keren opnieuw opgestart
Printer stuur programma's verwijderd en op nieuw toegevoegd.
Iemand een idee begin eindelijk een beetje hopeloos te worden.
De pc werkt perfect alleen ik krijg de printer niet werkend op deze PC
Printer is een HP Officejet J6400 en elke keer als ik een document wil afdrukken krijg ik de foutmelding: Ongeldige ingang of Er is een fout opgetreden tijdens het afdrukken of De Bewerking kan niet worden voltooid (fout 0x0000007a) Het gegevensgebied dan aan een systeemaanroep is door gegeven is te klein.
Het vreemde is dat de scanner gewoon werkt met de zelfde USB verbinding ook heeft deze printer altijd goed gewerkt onder Windows 7 OS10.10 en een andere PC met Windows 8.1
Wat heb ik al gedaan:
officiële drivers gedownload en op nieuw geïnstalleerd
PC meerdere keren opnieuw opgestart
Printer stuur programma's verwijderd en op nieuw toegevoegd.
Iemand een idee begin eindelijk een beetje hopeloos te worden.