Ik weet niet of er iets veranderd is in de pricewatch maar het viel me onlangs op dat er bij een bepaalde winkel geen verzendkosten meer in de totaalprijs bijgeteld word terwijl deze bij mijn laatste bestelling vorige week nog gewoon wel in rekening gebracht werden.
Euhm, ik zit net nog even te gluren en het lijkt bij meerde winkels voor te komen.
Affijn A future en A zerty blijkbaar ook, al weet ik het niet zeker bij de laatste omdat daar op de website staat dat sommige producten ook voor gratis verzending in aanmerking kunnen komen.
Edit: Alle producten voor zover ik nu zie.
Affijn A future en A zerty blijkbaar ook, al weet ik het niet zeker bij de laatste omdat daar op de website staat dat sommige producten ook voor gratis verzending in aanmerking kunnen komen.
Edit: Alle producten voor zover ik nu zie.
[ Voor 7% gewijzigd door Hippocampus op 13-06-2014 15:24 ]
Als ik een populair product erbij pak, zie ik bij Afuture dat ze idd geen verzendkosten rekenen en dat staat ook op hun site (Verzenden NL: €0,00). Zo te zien is het een tijdelijke actie, die blijkbaar pas zeer recent is gestart, zoals je kan lezen op hun frontpage.
Bij Azerty kan je bij de meeste producten idd kiezen voor gratis verzending, hoewel nooit echt duidelijk is geworden wat nou precies het verschil is (zou zonder tracking zijn, maar we horen ook weer geluiden dat mensen toch een trackingnummer kregen).
Bij Azerty kan je bij de meeste producten idd kiezen voor gratis verzending, hoewel nooit echt duidelijk is geworden wat nou precies het verschil is (zou zonder tracking zijn, maar we horen ook weer geluiden dat mensen toch een trackingnummer kregen).
Ah, kijk, die actie had ik niet gezien omdat ik mijn venster net niet zo groot heb staan.
Bedankt voor de snelle reactie iig.
Bedankt voor de snelle reactie iig.