• ramrodwillem
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22:29
Sinds mijn aankoop van de Pioneer Kuro LX 5090, jaaaaren geleden heb ik mij niet meer zo bezig gehouden wat er allemaal te koop is op TV gebied .

Ik overweeg om de Pioneer te verkopen , mijn vraag is eigenlijk ga ik er met de laatste nieuwe modellen er op vooruit qua beeld en wordt Plasma nog steeds gezien als de beste techniek voor een zo natuurlijk mogelijk beeld of is de techniek voor LCD als zo verbeterd dat dit ook een optie kan zijn .

Ik vind qua design de Panasonic plasma,s er wel fraai uit zien maar deze brengen geen nieuwe modellen meer uit dacht ik gelezen te hebben .

Ik ben op zoek naar een 50-55" HDTV tot zo,n €18/2000

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Panasonic is inderdaad gestopt met de ontwikkeling en productie van plasma's. Gezien je budget zou ik zo snel mogelijk proberen om nog een 55 inch VT60 op de kop te tikken. Ze zijn behoorlijk schaars aan het raken maar naar mijn mening zijn het nog steeds dé tv's. Check ook deze review eens. (In Engeland noemen ze het de VT65) Je bent nu die Kuro gewend; ik zou echt niet overstappen naar lcd. :+

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21:27
Met de nieuwe ga je er niet op vooruit, sterker nog die lx5090 is volgens mij nog steeds de plasma met de minste problemen,beste kwaliteit..

De Panasonic zijn gelijkwaardig(zwart weergave,kleuren,scherpte ect)op veel vlakken aan de lx maar niet beter.
De enigste reden waarom ik een ander zou nemen, is de grootte dan, dat je echt een groter scherm wilt. Maar anders is het naar mijn mening geld verspilling

Ik heb beide schermen gehad.
Zowel een lx5090 en Panasonic 50gt60(huidige) scherm.
De LX5090 is naar mijn idee nog steeds de beste,zekers met bewegend beeld.

Ik heb nog geen LCD led gezien die in de buurt kwam van deze schermen,maar dat is mijn persoonlijke mening.

[ Voor 16% gewijzigd door freaky35 op 13-06-2014 14:03 ]

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:12

mr.paaJ

generatie cmd+z

Zoals al geopperd: tenzij je helderheid te kort komt, echt een andere maat wil of iets met 3D wil proberen gewoon lekker houden. Je krijgt er nog maar weinig voor terug en de te behalen winst is waarschijnlijk minimaal.
Nieuwe mogelijkheden als Smart etc kun je eenvoudig op andere wijze toevoegen.

Afgaande op het af en toe bekijken van een 500A welke ook nog steeds een prachtig plaatje toont.

liever de tong gebrand dan lauwe soep

• ramrodwillem
Thx

Net de Samsung UE55HU7500 bekeken , viel me erg mee ook de zwart waardes , was natuurlijk in een winkel ....
Deze was door allerlei actie,s €1600 , wel een prijs die erg interessant is , vraag me alleen af op welke termijn die 4K echt door zal zetten , het demo filmpje zag er wel erg strak uit .

Ik hou hem in mn achterhoofd , de Panasonic 55VT60 nog nergens kunnen bekijken helaas .

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09-2025
De cashbackactie van samsung is na morgen voorbij he, dus dan wordt ie weer 500 euro duurder...

• ramrodwillem
Dank , is mij bekend maar ik denk dat ik toch voor de VT60 ga , de kleuren van LCD/LED blijven er toch wat gekunsteld uitzien , plasma geeft volgens mij toch de meest natuurlijke kleuren .
Pagina: 1