| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Ik weet dat er nog een methode is, die te pas en te onpas wil werken. Die is hier te vinden: http://android.stackexcha...able-error-although-i-alr
I had this same problem and this fixed it
go to "/data/app-lib/APP-PATH(that has this error)/lib" and delete.
install/update the apk app.
If this doesn't work try going to "/data/app-lib/APP-PATH(that has this error)" and delete all the folder (but you must begin by their sub-folder then the folder itself, because you cant delete the folder of this APP-PATH directly without deleting their sub-folder first
The reason for this is that for android 4.2,+ google create a new lib folder for the apps in "/data called /data/app-lib/" and there is a symlink from "/data/data/APP-PATH/lib" to this folder which is the most culpable of this error.
I came by this knowledge here http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2443267
Like I said it worked for me..
Dit zelfde probleem had ik een week met mijn Xperia S en ik heb het kunnen oplossen door de cache van sommige Apps te verwijderen.
Als je bv NU.nl gebruikt, zie mijn schreenshot:

Zie je dat er door een bug in de App flink wat geheugen wordt gebruikt.
Ga naar instellingen->Apps->Alles
en ga na bij je meest gebruikte apps hoeveel cache ze in gebruik hebben...en wis het ...Dit zou jou probleem moeten oplossen.
Als je bv NU.nl gebruikt, zie mijn schreenshot:

Zie je dat er door een bug in de App flink wat geheugen wordt gebruikt.
Ga naar instellingen->Apps->Alles
en ga na bij je meest gebruikte apps hoeveel cache ze in gebruik hebben...en wis het ...Dit zou jou probleem moeten oplossen.
[ Voor 5% gewijzigd door Brainsz op 13-06-2014 13:44 ]
Computers are useless. They can only give you answers.
Dank jullie voor de snelle feedback.
Helaas zit mijn S2 nog op 4.1.2, dus de app-libb zal het niet zijn.
Ik heb net gekeken naar de grootste apps qua cache, en zag dat Google + gewoon 568 MB aan data had + 120MB aan cache.
Ik zal updates posten mocht het probleem blijven bestaan.
Helaas zit mijn S2 nog op 4.1.2, dus de app-libb zal het niet zijn.
Ik heb net gekeken naar de grootste apps qua cache, en zag dat Google + gewoon 568 MB aan data had + 120MB aan cache.
Ik zal updates posten mocht het probleem blijven bestaan.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Al jouw telefoon is geroot, probeer dan Foldermount. Daarmee kun je data verplaatsen naar SD. Als je dan even de grootste pakt van xx00MB en eht daarna probeert weet je tenminste of het echt aan het geheugen (tekort) ligt of dat het een software foutje is ergens.
...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren