Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om 2 tot maximaal 3 jaar met de nieuwe telefoon uit te houden.
Daarnaast vind ik het belangrijk dat ik tegen die tijd nog voorzien kan worden van de (op één na)nieuwste androidversie(doormiddel van een custom rom op het xda forum waarschijnlijk).
Ik dacht zelf aan de Moto G? Nexus 4? Xiaomi Mi3? of wachten totdat de nexus 5 goedkoper wordt?

• NrG!
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-02-2023
Of een One+..

Verwijderd

Topicstarter
Vind ik nogal aan de grote kant en is voorlopig nog niet te koop, zou eigenlijk eind juli wel een nieuwe telefoon willen kopen.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:43
Moto G is populair en recent van hardware, dat is gunstig voor modden. Nexus 4 lijkt minder populair dan de Nexus 5.
Xiaomi is moeilijker in te schatten op aantallen en ook garantie, maar heeft wel zijn eigen Android custom versie die behoorlijk doorontwikkeld wordt.

• acoster
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 06-11 13:46
Moto G met 4G ondersteuning en SD-kaart-slot komt waarschijnlijk eind deze maand naar Nederland, rond de 27ste is deze volgens een aantal webwinkels leverbaar. Rond de €200,=. Krijgt snel updates, goede prestaties voor een telefoon uit die prijsklasse.

Verwijderd

swhnld schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 14:37:
Moto G is populair en recent van hardware, dat is gunstig voor modden. Nexus 4 lijkt minder populair dan de Nexus 5.
Xiaomi is moeilijker in te schatten op aantallen en ook garantie, maar heeft wel zijn eigen Android custom versie die behoorlijk doorontwikkeld wordt.
Nexus 4 lijkt minder populair omdat Nexus developers eigenlijk altijd meteen de nieuwe Nexus kopen omdat deze toch goedkoop zijn. Developers houden hun oude Nexus echter vaak wel en developen daar ook nog voor. Echter posten ze minder in het oude forum omdat ze zich focussen op hun nieuwe device natuurlijk.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2014 15:17 ]

• suikerberg
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-11 08:14
Ik zit in dezelfde boot als jij. Mijn keuze viel eigenlijk alleen tussen de Nexus 4 en de Moto G. Aangezien ik het formaat van de Moto G ( vergelijkbaar met Galaxy S2) perfect vind ( ligt lekker in één hand!) heb ik maar besloten daarvoor te gaan. 4G heb ik niet nodig en aan 16GB heb ik ook wel genoeg.

Het is je eigen keuze maar ik ga waarschijnlijk voor de 16GB moto G

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:24

Mavamaarten

Omdat het kan!

De xiaomi mi3 heeft net een price drop gehad, dus dat zou echt geen slechte keuze zijn. Ik ben zelf een bezitter van een Mi2, en dat is me zéker en vast nog niet tegengevallen :)

Android developer & dürüm-liefhebber

Verwijderd

Mavamaarten schreef op maandag 16 juni 2014 @ 20:59:
De xiaomi mi3 heeft net een price drop gehad, dus dat zou echt geen slechte keuze zijn. Ik ben zelf een bezitter van een Mi2, en dat is me zéker en vast nog niet tegengevallen :)
Dit. Ik heb de Mi2s, die is al helemaal geweldig. De Mi3 kan alleen maar beter zijn en haalt lange screen-on tijden.

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Is de Xperia SP niks voor jou? Die S4Pro is een van de sterkere uit de 250 euro klasse en heeft zaken zoals o.a. NFC. Een redelijke high end telefoon voor rond de 250,- Alleen is de ram maar 1GB.

Verwijderd

Topicstarter
Toch maar de Moto G 16 GB versie gekocht. Wilde het risico met garantie voor de Xiaomi Mi3 niet nemen.
Tot nu toe erg tevreden!

• Insert12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 17:48
iPodKiller schreef op maandag 16 juni 2014 @ 21:01:
Is de Xperia SP niks voor jou? Die S4Pro is een van de sterkere uit de 250 euro klasse en heeft zaken zoals o.a. NFC. Een redelijke high end telefoon voor rond de 250,- Alleen is de ram maar 1GB.
Ik heb een SP en ik kan hem alleen maar afraden. Sinds een update naar Android 4.3 is het toestel bij een groot deel van de gebruikers ontzettend traag geworden en zijn er grote problemen met het RAM management van de telefoon.

Bespaar je alsjeblieft de ellende van een Xperia SP en ga voor een Moto G of een Nexus 5. Een Moto G is een ontzettend goed toestel voor z'n prijs, net als de Nexus 5.

Van de Moto G zijn er inmiddels twee in huis hier, van de Nexus 5 een. Mocht je dus vragen hebben, stel ze gerust :)

Edit: oh wacht. Je hebt al een telefoon gekocht lees ik nu. Heel veel plezier er mee :)

[ Voor 5% gewijzigd door Insert12 op 01-07-2014 22:58 ]

Pagina: 1