Beste Tweakers,
Sinds gisteren start mijn PC helemaal niet meer op. Na het indrukken van de powerknop gebeurd er helemaal niets. De PC open gehaald om te kijken wat hier te zien is. Bij het inschakelen van de spanning ( op de voeding) zie ik enkel een aantal lampjes op mijn moederbord knipperen. Ter verduidelijking zie onderstaande video:
View My Video
Dit probleem lijkt niet in de handleiding van het moederbord beschreven te staan. Reeds geprobeerd alle componenten los te koppelen ook dit heeft geen effect. Als laatst heb ik via de USB supercharger functie een powerpack/externe batterij voor een mobiele telefoon opgeladen. De PC stond op dat moment uit.
De PC is als volgt opgebouwd:
Moederbord: MSI Z77A-GD65
CPU: Intel Core I5 3570
RAM: Corsair Vengeance CML16GX3M4X1600C8
GFX: Gigabyte GeForce GTX 670 Op 980MHz Met 2GB GDDR5
SSD: Samsung 830 Series 256GB
HDD: Samsung Spinpoint 1000GB
Alle hulp/tips zijn van harte welkom,
Alvast bedankt,
Melvin
Sinds gisteren start mijn PC helemaal niet meer op. Na het indrukken van de powerknop gebeurd er helemaal niets. De PC open gehaald om te kijken wat hier te zien is. Bij het inschakelen van de spanning ( op de voeding) zie ik enkel een aantal lampjes op mijn moederbord knipperen. Ter verduidelijking zie onderstaande video:
View My Video
Dit probleem lijkt niet in de handleiding van het moederbord beschreven te staan. Reeds geprobeerd alle componenten los te koppelen ook dit heeft geen effect. Als laatst heb ik via de USB supercharger functie een powerpack/externe batterij voor een mobiele telefoon opgeladen. De PC stond op dat moment uit.
De PC is als volgt opgebouwd:
Moederbord: MSI Z77A-GD65
CPU: Intel Core I5 3570
RAM: Corsair Vengeance CML16GX3M4X1600C8
GFX: Gigabyte GeForce GTX 670 Op 980MHz Met 2GB GDDR5
SSD: Samsung 830 Series 256GB
HDD: Samsung Spinpoint 1000GB
Alle hulp/tips zijn van harte welkom,
Alvast bedankt,
Melvin