Zeer goedkoop bellen (de goedkoopste voip provider)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consulectro
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-07 16:19

Consulectro

Lekker bezig...

Topicstarter
Via FreeVoipDeal kun je al een hele tijd echt goedkoop bellen. _/-\o_

Je kunt hiermee met je vaste telefoon, aangesloten op een voipkastje (ATA of SIP, bijv. de Linksys SPA-3102, op Ebay te koop vanaf ongeveer €25,=) zeer goedkoop bellen naar vaste nummers en mobiele nummers in Nederland en in het buitenland bellen.
Ook kent deze provider geen starttik.
Ik weet niet hoe lang dit blijft maar op dit moment (13-06-2014) maak ik al meer dan een jaar hier gebruik van.

Het voordeel van zo'n ATA kastje is dat ik nu automatisch bel via FreeVoipDeal en normaal gebeld kan worden via mijn vaste lijn (dus geen gedoe met PC's of lijn omschakelen enz.).

De kosten zijn per minuut naar vaste lijn in Nederland: €0,00 na een update van je beltegoed en dan 120 dagen lang (freedays) en daarna €0,01. Naar mobiele nummers in Nederland betaal ik al heel lang €0,01ct per minuut.

Volgens mij is dit de goedkoopste provider.
De belkwaliteit is tegenwoordig erg goed (geen problemen met echo's, ruis, vertraging enz.) omdat de internet snelheden geen probleem meer zijn.

Zie ook mijn antwoord hier:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1499255

Wie kent nog goedkoperen manieren om met je vaste telefoon te bellen? 8)7

12kW Nibe F1255-12R wp, 3x80m bronboring, 60x305wp PV waarvan 20xPVT (Use All Energy). Energieleverend sinds 9-6-2019.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 498327

Voipbuster lijkt heel duur voor mobiel, 25ct/min. Ik zie ook budgetphpne en cheapconnect, maar ik ben niet blij met hun betaalwijze. Ze zijn beide prepaid en als je na een jaar vergeet saldo aan te vullen ben je je nummer kwijt en doet niks het meer. Wie biedt er zelfde dienst als cheapconnect, maar gewoon op maandelijkse incasso?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 01:01
Anoniem: 498327 schreef op maandag 22 december 2014 @ 05:22:
Voipbuster lijkt heel duur voor mobiel, 25ct/min. Ik zie ook budgetphpne en cheapconnect, maar ik ben niet blij met hun betaalwijze. Ze zijn beide prepaid en als je na een jaar vergeet saldo aan te vullen ben je je nummer kwijt en doet niks het meer. Wie biedt er zelfde dienst als cheapconnect, maar gewoon op maandelijkse incasso?
http://backsla.sh/betamax

Daar staat deze als goedkoopste bij voor € 0.001 /min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 666445

Knip, oud topic ophalen en spam.

[ Voor 102% gewijzigd door The Wizard op 05-04-2015 18:41 ]