Sinds de update naar Windows 8.1 (op mijn Lenovo y500) heb ik problemen met het laden van webpagina's. Hierbij worden de pagina's onvolledig geladen, of helemaal niet, na een aantal keer refreshen laadt hij de pagina wel. Meestal werk ik met Chrome, maar heb nu ook Firefox geinstalleerd, beide geven hetzelfde probleem.
Eigenlijk is dit topic mijn laatste redmiddel, want denk erover Wi 8 te herinstalleren, daarmee had ik geen problemen.
Wat valt me op?
- Verschillende websites vragen regelmatig om het accepteren van cookies, dit terwijl ik het al eerder heb geaccepteerd.
Wat heb ik gedaan? (heb helaas geen links meer van 'antwoorden' die ik heb gevonden
- Flink gegoogled waarbij het probleem zich bij veel gebruikers vooral net na de release van wi8.1 leek voor te doen en dan werden pagina's helemaal niet geladen, dit is bij mij niet het geval
- DNS instellingen gewijzigd
- iets met dnsflush via (klinkt vaag, maar jullie begrijpen vast wta ik bedoel)
Ideeën?
Eigenlijk is dit topic mijn laatste redmiddel, want denk erover Wi 8 te herinstalleren, daarmee had ik geen problemen.
Wat valt me op?
- Verschillende websites vragen regelmatig om het accepteren van cookies, dit terwijl ik het al eerder heb geaccepteerd.
Wat heb ik gedaan? (heb helaas geen links meer van 'antwoorden' die ik heb gevonden
- Flink gegoogled waarbij het probleem zich bij veel gebruikers vooral net na de release van wi8.1 leek voor te doen en dan werden pagina's helemaal niet geladen, dit is bij mij niet het geval
- DNS instellingen gewijzigd
- iets met dnsflush via (klinkt vaag, maar jullie begrijpen vast wta ik bedoel)
Ideeën?