iemand een ideetje wanneer die in de winkels ligt ik ben namelijk heel benieuwd
wat ie moet kosten en wat de performance is
wat ie moet kosten en wat de performance is
This message was sent from a galaxy far, far away.
Oslik blyat! Oslik!
Nou de eerste benches laten al een fantastisch resultaat zien:..wat de performance is...

Niet op voorraad.
Leuke benches, maar die cijfers zijn van nVidia zelf. Bovendien zijn de tweede reeks van P4 m. i850 vs. Tb m. nForce- ik had daar graag AMD760 of SiS735 stats naast zien staan.Op zondag 10 juni 2001 22:54 schreef EaS het volgende:
[..]
Nou de eerste benches laten al een fantastisch resultaat zien:
En van tweakers hier zelf:
"Eerder gingen al geruchten dat nForce tegelijk met de Palomino uitgebracht zou worden en bovendien zijn de twee bedrijven vriendjes geworden"
Palomino wordt verwacht in augustus, dus zullen nForce planken dan ook wel uitkomen.
Oslik blyat! Oslik!
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Niet op voorraad.
- Je hoeft de interne VGA niet te gebruikenOp maandag 11 juni 2001 10:02 schreef abbadon het volgende:
Ik kan er absoluut niet voor warmlopen, een chipset met geïntegreerde vga, ook niet als gpu, cpu en wat dies meer zij 4,2GB/s ter beschikking staat. Vreemd vind ik overigens dat het een 128bit 'Twinbank' geheugen interface heeft en er toch slechts drie DIMM's kunnen worden geplaatst, maak er dan 2*2 van.
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
Idd, die hoef je niet te gebruiken, maar je betaald er wél voor.Op maandag 11 juni 2001 15:52 schreef Wirf het volgende:
[..]
- Je hoeft de interne VGA niet te gebruiken
- er kunnen ook wel 4 dimm-bankjes op, dat is gewoon een keuze die de mobo-bakkers hebben gemaakt.
Ach, die paar piek.. maakt niet veel uit hoor.Op maandag 11 juni 2001 16:03 schreef abbadon het volgende:
[..]
Idd, die hoef je niet te gebruiken, maar je betaald er wél voor.
There you goOp maandag 11 juni 2001 16:10 schreef Wirf het volgende:
En ik ben ook erg overtuigd dat de nForce wel 4 bankjes aankan, maar je mag me natuurlijk altijd overtuigen met een link
Verwijderd
Niet op voorraad.
ghe, hij heeft nog gelijk ook nogOp maandag 11 juni 2001 16:14 schreef abbadon het volgende:
[..]
There you go
http://www.nvidia.com/docs/IO/12/ATT/nForce_TwinBank_Memory_Architecture_Tech_Brief.pdf
Sorry hoor.. maar dat vind ik geen argument. Een PCI-kaartje kost de wereld ook niet meer.Op vrijdag 22 juni 2001 14:23 schreef FireTiger het volgende:
Jammer dat er geen RAID op zit.
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq