Topic Gesloten 
- Lars
PS: als je nog wilt haten ofzo, me skype is: larsprive
- Lars
PS: als je nog wilt haten ofzo, me skype is: larsprive
[ Voor 226% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2014 23:46 . Reden: Haat Reacties <3 ]
[ Voor 226% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2014 23:46 . Reden: Haat Reacties <3 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 31% gewijzigd door White_Collar op 12-06-2014 23:13 ]
"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"
Nieuw revieuw gezet op de GT website. Helaas is hij nog niet te zien voor jullie.
Dus je bent hier niet om leden te werven, maar alleen om ... mensen te halen die interesse hebben in gamen? Waar is dat een verschil.Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 23:20:
[...]
Ben niet 15 schat. En ik probeer hier niet leden te halen, ik probeer mensen te halen die intresse hebben in gamen.
[ Voor 80% gewijzigd door MrVegeta op 12-06-2014 23:23 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Ben niet 15 schatWhite_Collar schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 23:13:
schattig, een 15 jarige heeft net een forum gestart en denkt hier gebruikers te kunnen halen.
De mensen kennen wel de normale forum-regels. Die gelden sowieso. met mensen die niet de moeite te nemen om te lezen, is niet aan mij.Anakha schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 23:21:
Zijn er op jouw forum ook forumregels, toevallig? En wat doe je met mensen die niet de moeite nemen om die te lezen?
Schatje.. Het algemeen beleid #verbodenspamVerwijderd schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 23:22:
[...]
De mensen kennen wel de normale forum-regels. Die gelden sowieso. met mensen die niet de moeite te nemen om te lezen, is niet aan mij.
⏩ PVOutput☀️
Anakha schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 23:21:
Zijn er op jouw forum ook forumregels, toevallig? En wat doe je met mensen die niet de moeite nemen om die te lezen?
Hahahaha, de ironie.Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 23:22:
[...]
De mensen kennen wel de normale forum-regels. Die gelden sowieso. met mensen die niet de moeite te nemen om te lezen, is niet aan mij.
Ryzen 3600 - GTX1060
De gemiddelde 15 jarige Economie scholier weet al meer van marketing dan dat jij hier laat zien
Nog maals, ik ben niet 15lasharor schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 23:26:
[...]
De gemiddelde 15 jarige Economie scholier weet al meer van marketing dan dat jij hier laat zien.
Misschien omdat je voordat je een topic post Het algemeen beleid in acht moet nemen?
⏩ PVOutput☀️
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Haal jij de hooivorken even uit de kast?
dankje hehe.DeX schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 23:38:
Welkom op GoT?
Nou ja dat 1 persoon reageert snap ik wel. Maar op nou allemaal erop te gaan reageren?Anakha schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 23:43:
Je plaatst zelf op je forum in het reglement dat reclame maken voor andere sites niet is toegestaan en het eerstvolgende dat je doet is naar een ander forum gaan en daar je eigen regels overtreden. Verwacht je dan echt nog dat mensen daar leuk op reageren?
Daarom is dus het topic al verwijderd..DeX schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 23:45:
[...]
Nou ja dat 1 persoon reageert snap ik wel. Maar op nou allemaal erop te gaan reageren?
Daar is de Report knop toch voor?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq