Toon posts:

[W7] Herinstallatie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Twee jaar geleden heb ik mijn eigen pc samengesteld, hiervoor had ik ook een installatie-DVD van Windows 7 gekocht.
Om de zoveel maanden doe ik deze DVD in mijn pc en installeer ik Windows 7 opnieuw (belangrijke bestanden zet ik eerst over op een USB).
Nu wilde ik dit vandaag weer doen, maar na 25% krijg ik deze foutmelding:

Kan bestanden die nodig zijn voor de installatie niet kopiëren. De bestanden zijn mogelijk beschadigd of deze ontbreken. Zorg ervoor dat alle bestanden die voor de installatie nodig zijn, beschikbaar zijn en start vervolgens de installatie opnieuw. Foutcode: 0x80070017

Ik heb al op internet gezocht maar ik vind alleen informatie voor mensen die de installatie-DVD zelf gebrand hebben en niet voor mensen die de installatie-DVD gekocht hebben.

Het schoonmaken van de DVD heeft geen zin.

Kan iemand mij helpen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-10 00:02
heb je de officiële tool van microsoft geprobeerd voor het maken van een boot usb ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
theuberdude14 schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 22:32:
heb je de officiële tool van microsoft geprobeerd voor het maken van een boot usb ?
Wow, nee dat heb ik niet gedaan en ook geen idee hoe ik dat kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpongeRob
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

SpongeRob

Nachtmerries zijn ook dromen..

Dit heb ik ook wel eens gehad, bleek na veel zoekwerk aan een gammele dvd drive te liggen....

"Never wrestle with a pig – it gets mud all over you and the pig likes it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SpongeRob schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 22:34:
Dit heb ik ook wel eens gehad, bleek na veel zoekwerk aan een gammele dvd drive te liggen....
Het is een goedkoop ding van €12,- dus misschien dat die kapot is. Is er een manier om W7 toch te kunnen herinstalleren zonder DVD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
theuberdude14 schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 22:32:
Ik ben wat aan het zoeken en denk dat je dit bedoelt:
http://www.microsoftstore....Help_Win7_usbdvd_dwnTool

Ik ben er nu mee bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-10 10:48
Of gewoon even een ISO van Windows naar beneden halen. Dit is geheel legaal, moet je natuurlijk wel even je eigen key gebruiken ;)
Pagina: 1