Toon posts:

ervaringen met windows millenium ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
zijn er mensen die al met deze versie gewerkt hebben ?? en die hier iets zinnigs over te melden heeft...

hoe is hier eventueel aan te komen ??

• Elteor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-12-2021

Elteor

doet wat met computers ....

Ik heb enige ervaring met een beta-versie, redelijk stabiel (zelfs voor een microsoft produkt). Ik zie echter vooralsnog geen reden om over te stappen, een van de grote nadelen (zelfde als bijv. NT) dat als je problemen bij het opstarten hebt, er niet even makkelijk een bootdisk ed. te maken valt of even naar de dos-mode kan overstappen om handmatig dingen aan te passen. Uiteraard is er overal wel een oplossing voor te verzinnen, ik zie echter nog geen direct nut om nu al over te stappen.

Het produkt zou binnenkort in de winkels moeten liggen, je kan het echter ook via enkele illegale site's downloaden (met als risico misschien wel virussen ed.)

Distributed Computing - TEB - Elteor-statspage

Verwijderd

Topicstarter
thnx Eltheor !!

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18:15

winnie

de poes...

[zeik mode, met een kern van waarheid]
Goh, hoe heet dit forum? uh, iets van mobo, processoren en overclocking. En wat zie ik daar voor forum? Operating systems? EN ik wil een vraag stellen over winME? Dan is het toch logisch dat ik die in mobo's, processoren en overclocking zet? Da's toch heel slim? Want in operating systems staan al zoveel vragen over winME, daar valt de mijne vast niet op. Slim hè! En dan vraag ik meteen maar hoe mensen eraan komen, want misschien krijg ik dan ook wel zo'n leuke link erbij. Of mailen ze me het wel. Goh, wat ben ik toch slim. En ik ben geen eens junior meer. Kan je nagaan hoe slim ik ben!
[/zeik mode]
Enfin, de boodschap moge duidelijk zijn, en een ezel stoot zich vast niet tweemaal aan dezelfde steen.

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-09 21:06
Winnie.. je zeikt nu wel heel hard zeg...

Zeg dan gewoon: VERPLAATSEN DIE HANDEL!