Hallo,
ik ben van plan om een DJ controller te gaan kopen, hierbij heb ik een paar eisen:
- €225 absolute max
- minijack headphone ingang geen 6.3 dus (geen gedoe met adapters en die tralala)
- 6.3 microfoon ingang, eventueel voor later
- knoppen voor effecten
- XLR is niet nodig één keer RCA is genoeg
- een fatsoenlijk merk geen budgetcrap zoals Omtitronic of Gemini bijvoorbeeld (liefst Pioneer)
- voor Traktor of Serato
- USB gevoed
Geen tweedehands dat wordt het nooit meer bij mij, één keer iets tweedehands gehaald na twee weken kapot! (Weliswaar een Omnitronic maar toch hè)
Zelf had ik de Pioneer DDJ SB-S gevonden met Serato, die voldoet aan al mijn eisen én ziet er erg gelikt uit.
Ik hoor het wel!
DJ Viem
ik ben van plan om een DJ controller te gaan kopen, hierbij heb ik een paar eisen:
- €225 absolute max
- minijack headphone ingang geen 6.3 dus (geen gedoe met adapters en die tralala)
- 6.3 microfoon ingang, eventueel voor later
- knoppen voor effecten
- XLR is niet nodig één keer RCA is genoeg
- een fatsoenlijk merk geen budgetcrap zoals Omtitronic of Gemini bijvoorbeeld (liefst Pioneer)
- voor Traktor of Serato
- USB gevoed
Geen tweedehands dat wordt het nooit meer bij mij, één keer iets tweedehands gehaald na twee weken kapot! (Weliswaar een Omnitronic maar toch hè)
Zelf had ik de Pioneer DDJ SB-S gevonden met Serato, die voldoet aan al mijn eisen én ziet er erg gelikt uit.
Ik hoor het wel!
DJ Viem
[ Voor 16% gewijzigd door OB1 op 12-06-2014 22:42 . Reden: Linkje toegevoegd ]
AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X