Toevoegen TomTom variant van huidig product

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:03
Ik zie dat de TomTom die ik net heb gekocht niet in de pricewatch staat. Als ik zoek op de barcode dan vind hij wel een TomTom, maar die heeft geen lifetime maps (mijne wel) en heeft 4GB opslagruimte ipv 8GB.

Als ik de barcode van het doosje invoer krijg ik deze als resultaat terug: pricewatch: TomTom Start 20 (West Europa)

Mijne heeft echter lifetime maps, en 8GB geheugen. Misschien een idee om een "Start 20 M - West Europa" variant aan te maken? Wil er namelijk een review over schrijven, dus vind ik wel zo fijn. Voor de Europa variant is er namelijk wel een 20, en een 20 M variant (M=Lifetime maps)

Heb al geprobeerd om hem zelf toe te voegen, maar dan zegt hij dat de barcode al in het systeem staat :P

Alvast bedankt

[ Voor 5% gewijzigd door ThinkPad op 13-06-2014 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:41

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Deze variant blijkt juist wel het M model te zijn, dat heb ik bij deze aangepast. Ik kon geen winkels vinden die de niet-M versie verkopen, dus die heb ik niet aangemaakt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Okidoki. Alleen nog even geheugen aanpassen van 4GB > 8GB pretty please O-) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Ook done :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Top, dan mag hier een slotje op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Neu, in principe doen we hier @ Pricewatch forum niet aan slotjes :p Tenzij het echt dubbel is, totaal verkeerd etc. Maar als het is afgerond, blijft een topic gewoon open en zakt het vanzelf naar beneden.
Pagina: 1