Ik wil op korte termijn mijn ervaring delen met een grote speelgoedwinkel met meerdere vestigingen landelijk. Ik heb daar online iets besteld in 2013 en vanwege defect naar de fysieke winkel gegaan. De webshop is een aparte KvK. Hoe dit het beste te verwoorden: in 1 review of in 2 (maar het bedrijf is slechts eenmaal opgenomen, dus dan nieuw aanmelding noodzakelijk)?
Kan je aangeven om welke winkel dit gaat (eventueel in een TR als je het om de een of andere reden niet in het openbaar kwijt wilt)?
De recente ervaring betreft dus enkel een aftersales case? Als dat enkel een ervaring is met de fysieke winkel, dan zou ik het gewoon daar aan hangen als puur een review van de aftersales ervaring.
De bestelervaring bij de webshop uit 2013 is sowieso tamelijk oud en niet echt een kersverse review waard.
Als de webshop daarentegen ook een rol speelt bij de aftersales ervaring, dan wordt het wel wat ingewikkelder
De bestelervaring bij de webshop uit 2013 is sowieso tamelijk oud en niet echt een kersverse review waard.
Als de webshop daarentegen ook een rol speelt bij de aftersales ervaring, dan wordt het wel wat ingewikkelder
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Ik heb bij Intertoys online besteld en na defect ingeleverd in een fysieke winkel. Nu is het zo dat het verschillende b.v.'s betreft: de webshop en de winkel.
Voor wat betreft opname in de Pricewatch: in principe doen we alleen maar iets met webshops en niet fysieke winkels zonder webshop. Dus dat ze twee verschillende inschrijvingen hebben (en dus voor iig de KvK 2 aparte winkels zijn), is in dit geval voor ons niet relevant.
Het betreft hier een bestelling uit 2013, wat op zich een aparte, afgeronde ervaring is. Maar nu met een update, over een product uit die bestelling. Het is niet toegestaan om over 1 bestelling en de ervaringen daaromheen meerdere reviews te plaatsen. Ik zie geen eerdere review van jou daar staan (hun laatste review stamt uit 2011, dus dat was makkelijk zoeken
), dus mag je prima een nieuwe shopreview schrijven, met een beoordeling over het algemene en verzendgedeelte over de bestelling in 2013 en after sales over je meest recente ervaring. Mochten daar ook weer updates uit komen, kan je de review editten en opslaan. Dit kan tot 3 weken na het schrijven van de review, daarna kan je een opmerking eronder plaatsen, wat shops ook kunnen doen als reactie op je review.
Het betreft hier een bestelling uit 2013, wat op zich een aparte, afgeronde ervaring is. Maar nu met een update, over een product uit die bestelling. Het is niet toegestaan om over 1 bestelling en de ervaringen daaromheen meerdere reviews te plaatsen. Ik zie geen eerdere review van jou daar staan (hun laatste review stamt uit 2011, dus dat was makkelijk zoeken
Helder, bedankt Glaanie 
Ik zal in de review het webgedeelte en winkelgedeelte goed uit elkaar houden zodat duidelijk is wie waar steken laat vallen.
Ik zal in de review het webgedeelte en winkelgedeelte goed uit elkaar houden zodat duidelijk is wie waar steken laat vallen.
[ Voor 71% gewijzigd door PcDealer op 13-06-2014 17:13 ]
Pagina: 1