iMac 27"

Pagina: 1
Acties:
  • 298 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famousdice
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 30-09 21:35
Ik ben van plan een 27" iMac aan te schaffen maar is het verstandig om te wachten na de keynote omdat er geruchten zijn over een iMac met Retina.

Wat zeggen jullie?

 Proud Apple user 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-10 14:51
Ik verwacht nog geen iMac met retina, en de rede waarom is omdat de prijs nog veelste veel is.

Ze moeten A dan de GPU upgraden, en het Paneel en niet alleen het paneel in de iMac maar ook in de ACD.
Dat zou waarschijnlijk pas aan komen, als er meerdere geruchten gaan ook over andere merken die ze uit gaan brengen voor een bepaalde prijs.

Want een 27" met 4k en als iMac met Apple logo erop gaat gelijk meer dan 2999 kosten, maar als ze het als "upgrade optie tovoegen" zou het wel weer kunnen.
Maar de vraag is maar hoeveel zo'n paneel gaat kosten, maar ik verwacht het dit jaar nog niet.

Volgend jaar is al een stuk aannemelijker vanwege de LCD TV markt met 4k resolutie's die al een stuk goedkoper beginnen te worden / meer productie etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Zie Mac Buyers Guide. En zoals altijd; heb je 'm nodig, koop 'm nu, anders wachten tot de eerst volgende upgrade. Voor de rest blijft dit allemaal speculatie, en weet alleen Apple wanneer er nieuwe iMac's uitkomen. Dit topic gaat derhalve op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.