Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Titels veranderen?

Pagina: 1
Acties:
  • 592 views

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Topicstarter
Geachte redactie,

het is me al vaker opgevallen en volgens mij heb ik dit al eens aangekaart: artikel wordt geplaatst. Inhoudelijk verandert er niets aan het artikel (anders dan een spelfoutje ofzo) maar achteraf wordt wel de titel aangepast.

Ja, mijn reaktie MAX3400 in 'reviews: Homefront: The Revolution' getuigt zeker niet van hoogstaand niveau maar hiermee nu wel de "kans" dat een 0 een -1 gaat worden of whatever.

Als een redacteur/medewerker de tijd & moeite neemt om 4 pagina's te tikken over iets, hoe lastig is het dan om de titel in 1x correct te plaatsen?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-11 10:36
Maar de vraag is dan ook of je reactie daar wel thuis hoort, en niet zoals nu in de afdeling geachte redactie. Wat mij eerder stoort is dat sommige fouten (dus geen typo's, maar daadwerkelijk incorrecte inhoud) in artikelen zelf er soms een dag staan terwijl er wel melding van gemaakt is, en dat die soms een discussie veroorzaken.

Maar soms krijg je inderdaad wel een First! gevoel bij de titels (zoals de Engelse copy pasta van deze week).

Desalniettemin, er word nog steeds belachelijk veel gezeurd over spel-en-tik fouten in de comments terwijl dat al jaren niet de plek is.

[ Voor 4% gewijzigd door LOTG op 12-06-2014 14:31 ]

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
Als een redacteur/medewerker de tijd & moeite neemt om 4 pagina's te tikken over iets, hoe lastig is het dan om de titel in 1x correct te plaatsen?
Deze dropdown staat standaard op 'review' en de meeste redacteuren schrijven ook negen van de tien keer echt een 'review'. Previews zijn vaak op beurzen, waar we niet zelden 18 uur per dag of meer werken om zoveel mogelijk tijdig en goed online te krijgen. Een dropdown aanpassen is iets wat zo aan het einde van de lange werkdag - 14.00u hier is 5.00u 's nachts waar Paul zit - niet iets waar je altijd aan denkt. Als wij dat in Nederland voor publicatie zien, passen we dat snel aan. Als we dat achteraf zien, dan passen we dat ook aan - want het is geen review :)

Het is dus niet bijzonder lastig om het aan te passen, maar het zit niet in het systeem van iedereen om de geselecteerde optie in de dropdown te wijzigen. Daarvoor vraag ik mede namens Paul begrip :)

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:38

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
MAX3400 schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 14:23:
Geachte redactie,
Ja, mijn reaktie MAX3400 in 'reviews: Homefront: The Revolution' getuigt zeker niet van hoogstaand niveau maar hiermee nu wel de "kans" dat een 0 een -1 gaat worden of whatever.
Die had ook een -1 gekregen als de titel niet veranderd was en het echt een review was geweest, want de comments is meestal niet de plek voor feedback*, maar een topic hier wel, of als het een type- of spelvoutje is hebben we: Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 42

* Voornamelijk omdat je comment nergens meer op slaat als we de fout verbeteren en je dus een 0 of -1 krijgt van mensen die na jou komen

[ Voor 9% gewijzigd door Kees op 12-06-2014 16:55 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11 21:15
Wie zonder zonde is werpe de eerste steen. Iedereen maakt wel eens een foutje, dat herstellen we zo snel mogelijk en daarmee is de kous af. Ik heb een groot hart voor jullie grieven, maar deze klacht gaat zelfs mij te ver. :(

Dit topic is gesloten.