Laptop voor vervolgstudie (MBO)

Pagina: 1
Acties:

• PepsiHero
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-06-2020
Hallo allemaal,

Volgend jaar heb ik een laptop nodig voor mijn vervolg opleiding, aangezien ik geslaagt ben op vmbo-t.
Mijn ouders stelde voor dat ik zelf met laptop voorstellen kwam, maar ik moet er wel onderzoek naar gedaan hebben. Na een aantal uren ben ik toch wel een beetje de kluts kwijt en vraag ik jullie om hulp!

Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Ik moet autocad 2014 er volledig smooth op kunnen laten draaien, terwijl ik ook andere programma's open heb. Een van de mensen die me aangenomen heeft zei ook dat als je er fatsoenlijk games op kan spelen dat dat al voldoende.
Wat mag je laptop gaan kosten?
Het maximum, of net iets er boven is voor mij €1000,-
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Ja, ik moet er de komende jaren elke dag mee naar school fietsen. Ik doe er 40 minuten over om naar school te fietsen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Asus, ik heb ervaring met asus producten en ben er tot nu toe tevreden over. Je hoeft je niet persee aan deze voorkeur te houden, als je maar met een goeie laptop aankomt.

Verder moet de laptop er strak en netjes afgewerkt uitzien, graag zie ik ervaringen van mensen die de laptop zelf hebben.

Mvg,

Pepijn :)