Toon posts:

Laptop (rug)tas

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ga volgend jaar studeren op een MBO en ik heb voor die studie een laptop moeten kopen. Natuurlijk moet mijn laptop ook elke dag mee naar school toe. Misschien heb jij hier ervaring mee, dan wil ik graag jouw advies horen. Mijn vraag is: Wat is volgens jou een fijne manier om je laptop te vervoeren? (een laptoptas, of juist een rugzak, of...)

Dan nog iets, ik zat te denken dat als ik een laptoptas zou gebruiken, ik met 2 tassen naar school toe zou moeten. Er zijn ook rugzakken waar je je laptop in kan doen, maar ik weet niet of ik dan ook genoeg ruimte heb voor mijn schoolboeken. Ik zie deze tassen wel op het Internet staan, maar een afbeelding zegt mij niet veel over de ruimte die erin zit voor de boeken. Heb jij misschien zo'n tas? Dan hoor ik graag hoe het jou bevalt en wat voor een tas het is.

Informatie over mijn laptop:
pricewatch: Asus N56JN-CN039H
Asus N56JN-CN039H
Hoogte 34mm
Lengte 255mm
Breedte 380mm
Gewicht 2,7kg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:17

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik heb een rugtas voor m'n laptop. Dat is prettiger dan een reguliere laptoptas, omdat het gewicht daardoor over beide schouders verdeelt wordt, ipv krampachtig op 1 schouder (waarbij 't gewicht ook nog eens schuin 'trekt'), erg prettig voor lange stukken lopen, bijvoorbeeld bushalte/treinstation <> school/huis.

Verder heb je tassen in alle soorten en maten. Je hebt ze voor 15,6", maar ook voor 17". Ga dus zelf eens een selectie maken, loop een winkel binnen (MediaMarkt heeft laptoptassen, inclusief rugtasformaat) en ga kijken hoeveel ruimte je nou hebt en overhoud als je je laptop erin zou doen. Jij moet 't gebruiken, dus alleen jij kan bepalen welke je gaat gebruiken. We kunnen alleen tips geven over waar je op moet letten.

Als je bang bent voor te weinig ruimte kan je ook een back-packer tas nemen en een sleeve om je laptop heen doen ter bescherming.

Commandline FTW | Tweakt met mate