• steef292
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-12-2025
Hallo,

Ik weet het niet zeker, maar moet ik koelpasta op mijn AMD FX-6300 processor doen? Volgens mij zit dat al op de cpu koeler maar ik weet het niet heel zeker.

Bedankt

Verwijderd

Je kan het beste andere koelpasta erop doen zoals Arctic Silver etc.

• vikt0r94
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 04-01 14:13
Ja, dat zit al onderop je stock koeler. Niet ondersteboven op je bureau neerzetten zoals ik deed! Haha

http://imgur.com/a/0JUG5

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 13:51:
Je kan het beste andere koelpasta erop doen zoals Arctic Silver etc.
Scheelt misschien 4 graden, mits perfect aangebracht. Ik zou het lekker zo laten en de koeler monteren. De koelpasta moet er al opzitten. Het is een grijs vierkant.

Verwijderd

PilatuS schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 14:01:
[...]

Scheelt misschien 4 graden, mits perfect aangebracht. Ik zou het lekker zo laten en de koeler monteren. De koelpasta moet er al opzitten. Het is een grijs vierkant.
4C Kan makkelijk het verschil zijn tussen een lekkere gamesessie en totale chaos :+ .

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:24

Nemesizz

Untouchable

Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 20:58:
[...]

4C Kan makkelijk het verschil zijn tussen een lekkere gamesessie en totale chaos :+ .
Als je met die 4ºC net onder of boven de limiet van je CPU zit, zit de koeler gewoon verkeerd :+

@TS:
Gewoon laten zitten die standaard koelpasta, werkt gewoon goed genoeg.
Niet dubbel spul gaan aanbrengen (andere pasta bovenop de standaard), dan isoleer je de boel.

Verwijderd

Nemesizz schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 22:07:
[...]

Als je met die 4ºC net onder of boven de limiet van je CPU zit, zit de koeler gewoon verkeerd :+

@TS:
Gewoon laten zitten die standaard koelpasta, werkt gewoon goed genoeg.
Niet dubbel spul gaan aanbrengen (andere pasta bovenop de standaard), dan isoleer je de boel.
Tevens ook het verschil tussen leven en dood :X

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:24

Nemesizz

Untouchable

Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 22:46:
[...]

Tevens ook het verschil tussen leven en dood :X
Tenzij je alle beveiliging uitzet, brand je tegenwoordig niet echt makkelijk meer een CPU door*.
Gaat ie gewoon throttelen of ploft gewoon uit.

* = vanuit gaande dat je op stock draait en niet een enorme hoeveelheid voltage er door jaagt.
Pagina: 1