Ik heb nu al een tijdje een voodoo 3000 met een tv out erop, en die wou ik nu is gaan proberen. Ik heb dus een s-vhs -> s-vhs kabeltje gekocht (verekte duur), en omdat er geen s-vhs aansluiting op mn tv zat maar wel op de dvd speler, heb ik de dvd speler op de tv aan gesloten, en het s-vhs kabeltje van mn videokaart naar mn dvd speler gedaan, nu lukt het me niet om beeld op de tv te krijgen, ik zie echt niks gebeuren op die tv. Nu vraag ik me af of iemand hier plz plz een oplossing voor heeft? Btw, mn system is windows 2000 pro, en ja ik heb de nieuwste drivers voor mn videokaart, ik zie het tabblad Tv-out ook wel staan maar ik krijg het niet aan de praat, dus PLZ een oplossing, tnx NivAiL
die ingang op je dvd speler is denk ik geen ingang, maar ene uitgang... daarom werkt het niet
je tv heeft vast wel een aansluiting voor scart, als je dan zo'n adaptertje haalt van s-vhs naar scart dan moet het wel lukken
plaatje van zo'n adapter staat in een topic dat gisteren nog is langsgekomen in dit forum
je tv heeft vast wel een aansluiting voor scart, als je dan zo'n adaptertje haalt van s-vhs naar scart dan moet het wel lukken
plaatje van zo'n adapter staat in een topic dat gisteren nog is langsgekomen in dit forum
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
k bedankt, zal het is proberen 
nu lees ik ook weer dat je bij s-vhs kabels zwart wit beeld krijgt, is dit weg als je een scart ding gebruikt? ik kan dat plaatje trouwens niet vinden maar ja
nu lees ik ook weer dat je bij s-vhs kabels zwart wit beeld krijgt, is dit weg als je een scart ding gebruikt? ik kan dat plaatje trouwens niet vinden maar ja
dit plaatje bedoelde ik:

als je tv s-vhs ondersteunt dan is het geen zwart-wit, anders wel
als je tv s-vhs ondersteunt dan is het geen zwart-wit, anders wel
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi