Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Alleerst wist ik niet helemaal waar dit thuis hoort dus sorry daarvoor...

Ik heb een samsung galaxy Grand Neo (modelnummer: GT-I9060) deze heeft altijd goed verbonden met mijn wifi netwerk en heeft het altijd goed gedaan.
Gisteren was er bij upc een storing en lag het internet er dus evenuit, daarna probeerde ik mijn mobiel weer met het netwerk te verbinden maar ik krijg constant de melding dat de kwaliteit van mijn netwerk traag is.
Dus ik was even gaan kijken in mijn router en kwam tot de conclusie dat mijn router wel pakkets ontvangd van mijn telefoon maar helemaal niks tot bijna niks terug stuurt.
Heeft iemand misschien een idee hoe ik dit kan oplossen???

Alvast bedankt

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:51
modem en telefoon al een reboot gegeven?

Strava

Verwijderd

Topicstarter
Ja al meerdere malen, 4 computers en 2 telefoons werken wel normaal maar sinds de storing van upc doet de mijne niks meer

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Je hebt geen problemen op 3G?
Ook geen andere netwerken die je kunt proberen?

Wat je kunt doen is Wifi Analyzer downloaden en eens checken of er toevallig een netwerk is bijgekomen of dat jou router opeens van kanaal is gewisseld en nu in een 'druk' gebied is beland.

[ Voor 14% gewijzigd door HollowGamer op 12-06-2014 23:14 ]

Verwijderd

Topicstarter
3g is geen probleem, andere wifi is ook geen probleem, het moet dus bij de router liggen? Lijkt me...
Wifianalyzer probeer is later vandaag even.

EDIT

Wifi analyzer geprobeerd, krijg het volgende beeld Afbeeldingslocatie: http://www.mupload.nl/img/f7na5jzha3y.png
einig idee hoe ik mijn netwerk dan op een ander kanaal kan zetten, 5-8??

EDIT II

Ik ben er al achter hoe ik kanaal moet wisselen maar helaas heeft dit geen effect..

Misschien ook interessant
Afbeeldingslocatie: http://www.mupload.nl/img/i2ptbhfafxu.png
Ik snap alleen niet waarom het bij mijn mobiel zo gaat... 3 min na de screen is het 325 - 25

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2014 17:18 ]

• HollowGamer
  • Niet online
Welk netwerk is die van jou?

Verwijderd

Topicstarter
Sorry vergeten te vermelden,
Baan

• HollowGamer
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 19:55:
Sorry vergeten te vermelden,
Baan
Kan je hem eens op kanaal 6 zetten?

Vergeet ook niet dat UPC/Ziggo modems/routers, nou niet echt uitblinken op wifi-prestaties (helaas). Wil je echt zonder problemen wifi, dan zul je een ander router/oplossing (= meestal kabel) moeten gebruiken.

Verwijderd

Topicstarter
Kanaal 6 geprobeerd, lost het probleem niet op...

Het ligt ook niet helemaal aan mijn netwerk of router aangezien alle andere apparaten wel op wifi kunnen alleen mijn telefoon niet..

factory reset geprobeerd helaas werkt nog steeds niet...

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2014 21:45 ]

Pagina: 1