hoe krijg ik een slot 1 proc los?

Pagina: 1
Acties:

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-08 20:40
Heb hier een p3 450 op mn mobo'tje en die moet eraf, weet alleen niet zeker hoe ik hem er het beste afhaal.

Zoiets als trekken zal wel werken maar ik wil hem graag heel houden.

kan iemand 't ff uitleggen? Thanks!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:43

Exirion

Gadgetfetisjist

Hij zit waarschijnijk met klemmetjes aan de slotsocket vast, en als je 'm ontgrendeldt moet je 'm zo los kunnen trekken hoor. Het kan zijn dat ie redelijk vast zit, maar daar moet de behuizing gewoon tegen kunnen. M'n oude Mendoccino zit zelfs gewoon los in de socket en kun je er zo uittrekken :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• jep
tis zegmaar een zwart doosje haaks op mn mobo :P en dr naast zitten 2 evenhoge zwarte 'klemmen', alleen hoe werken die ;D

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Er zitten als het goed is 2 clipjes op de bovenkant/zijkanten (van de processor) die moet je naar binnen drukken.

Bij mijn eigen Slot1 proc. zit dat er echter niet op, ik kan hem er gewoon uitrukken bij wijze van spreken.

• jep
ik wou ff een foto uploaden met dat het gelukt was, kwam ik tot de ontdekking dat ik de proc van de server in mn hand had en dat waarschijnlijk niet zou lukken :D

Thanks!

Verwijderd

soms zitten de "bovenkantjes" van die delen aan de zijkant van je cpu vast geklemt..ff die lipjes opzij duwen en dan kun je het bovendeel er af halen...

Verwijderd

klik
klik
klaar

;)
Pagina: 1