Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karasu
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-09 12:19

Karasu

.,;:!'"'!:;,.

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een nieuwe muis. Zelf heb ik zeer goede ervaring met de Logitec G600, maar ik merk dat deze sterk in prijs is gestegen sinds vorig jaar (€ 60 -> € 80). Ook zijn er veel minder winkels die deze op voorraad hebben, dus denk ik niet dat deze nog echt gemaakt wordt.

Weet iemand of er een nieuwe versie is van deze muis? Ik zie dat de G602 en G502 erg nieuw zijn, maar het design is compleet anders. Er zijn minder knoppen en de zijknoppen zijn een soort van tilt-knoppen geworden, er zit een voetje aan de linkerkant van de muis etc.. Allemaal zijn ze ook aan de € 80.

Heeft er iemand raad voor mij? € 80 is erg prijzig voor mij maar er zijn geen enkele andere muizen die meer dan 6 zijknoppen aanbieden. Indien de G602 functioneel hetzelfde is zou ik deze nog overwegen (ondanks het grote prijskaartje)

Gz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:01

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ahum:
Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!)

Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviessubfora.

Move OH -> CAA

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karasu

Karasu

Topicstarter
Ow.. het was eigenlijk in eerste plaats bedoeld om te vragen wat er nu eigenlijk aan de hand was met de G600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karasu

Karasu

Topicstarter
Misschien moet ik toch een nieuwe topic maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pataar
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-08 18:09
De g602 is iets te duur voor wat hij bied. Kijk eens bij de corsair muizen. Misschien is de m95 wel iets.

Stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.