Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
* B-Force wil een koe(l)shirt!!!
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
Dus helaas is dat niet echt een optie !
Als je portemonee te heet dreigt te worden moet je ff roepen.Op zondag 10 juni 2001 21:52 schreef jfeelders het volgende:
Ik ben zeer benieuwd! Mn portemonee brandt!
Ik weet nog wel een goed doel
En we hebben hem gevonden hoor!Op zondag 10 juni 2001 20:54 schreef MarcyDarcy het volgende:
Ik heb een poosje geleden het ontwerp naar NightBird gestuurd maar helaas was net de drukker op vakantie...dus nog ff gedult
Ik heb vanavond de ontwerpen naar hem toegestuurd voor de definitieve goedkeuring, en aan de poll op www.dutchpowercows.org te zien gaat het aantal ook wel goedkomen!
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
Heb ik er een mooi shirtje bij !
Jammer dat mun school dan uit is, want ik ben in mun laatste weken school beland !
Op maandag 11 juni 2001 17:40 schreef My het volgende:
Waar kan ik eigenlijk het uiteindelijke ontwerp vinden? En wat kost zo'n T-shitje eig zo'n 50 piek?

Prijs bedraagt ca. F35,-
Maten 164-S-M-L-XL-XXL kosten Fl. 35,-- incl. verzenden en XXXL (ja drie Xen) zijn 5 pieken duurder.Op maandag 11 juni 2001 17:40 schreef My het volgende:
Waar kan ik eigenlijk het uiteindelijke ontwerp vinden? En wat kost zo'n T-shitje eig zo'n 50 piek?
Zijn er geen babymaatjes? Is wel lachen om m'n babynichtje zo'n shirtje aan te trekkenOp maandag 11 juni 2001 23:01 schreef NightBird het volgende:
[..]
Maten 164-S-M-L-XL-XXL kosten Fl. 35,-- incl. verzenden en XXXL (ja drie Xen) zijn 5 pieken duurder.
Tsja.. ik wil best wel de maten vanaf 92 voeren.. maar daar past een A3 formaat print niet opOp maandag 11 juni 2001 23:19 schreef NightHawk het volgende:
[..]
Zijn er geen babymaatjes? Is wel lachen om m'n babynichtje zo'n shirtje aan te trekken
Verwijderd
Hoelang wordt er gewacht met definitief drukken en vanaf wanneer wan er besteld worden?
Ik ga even contact opnemen met chaos over een betelformulier, en dan kan iedereen definitief bestellen. Als ik dan een beetje kan inschatten hoeveel bestellingen/shirts we kunnen verkopen zal ik ze bestellen bij de drukker.Op dinsdag 12 juni 2001 12:29 schreef libido78 het volgende:
team BVD wil er zowieso al zo'n 25 stuks
Hoelang wordt er gewacht met definitief drukken en vanaf wanneer wan er besteld worden?
Als het voor DPC is, is het goed.
Allemaal kopen dus en meenemen op vakantie dit jaar!
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Ten eerste: dit shirt stond er in 2 versies in en er is flink op gestemd.Op dinsdag 12 juni 2001 14:20 schreef My het volgende:
Is op dit lelijke fuck-shirt gestemd???. Wh000t de meningen zijn dan wel heel erg door iemand beïnvloed, dat kan niet anders
Ten tweede: als je zo ontevreden bent had je misschien zelf een shirt kunnen ontwerpen?
Misschien dat er binnen mijn team wel meer liefhebbers zijn, maarja wij zijn stille DPC'ers (op "moi" na dan).
SHIRTJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Ik heb dus wel een poging gedaan tot een t-shirt ontwerp en wonder boven wonder heeft ie gewonnen.Op dinsdag 12 juni 2001 15:10 schreef My het volgende:
Tja, moet je es horen ik kan geen shirt ontwerpen, maar kheb gedaan wat ik kon en dat is stemmen...
Maar waarom ga je nu dan opeens kritiek geven? De meerderheid heeft voor dit ontwerp gekozen. d.m.v. een poll kan je nooit aan alle wensen voldoen alleen aan de meerderheid. (democratisch)
Ut was mijn keuze ook niet hoor, maarja.Op dinsdag 12 juni 2001 15:10 schreef My het volgende:
Tja, moet je es horen ik kan geen shirt ontwerpen, maar kheb gedaan wat ik kon en dat is stemmen...
We leven in Nederland. Democratie. Dussss de meeste stemmen gelden (bassischool :?
Hehehehehehe...
Dat bedoel ik ook te zeggen !Op dinsdag 12 juni 2001 15:16 schreef MarcyDarcy het volgende:
[..]
Ik heb dus wel een poging gedaan tot een t-shirt ontwerp en wonder boven wonder heeft ie gewonnen.
Maar waarom ga je nu dan opeens kritiek geven? De meerderheid heeft voor dit ontwerp gekozen. d.m.v. een poll kan je nooit aan alle wensen voldoen alleen aan de meerderheid. (democratisch)
Naar mijn idee niet de mooiste, maarja ... iedereen die wou stemmen heeft gestemd en MD (MarcyDarcy) heeft nou eenmaal gewonnen (krijg je eigen een gratis shirtje nu MD
HULDE aan MD dus en geen gezeur !
Tja ik moest het gewoon eventjes kwijtOp dinsdag 12 juni 2001 15:16 schreef MarcyDarcy het volgende:
My daar is een forum niet voor, je mag best je mening uiten over het T-Shirt, maar ga er dan niet allerlei bedeksels bij zetten, dat heeft geen zin.Op dinsdag 12 juni 2001 19:34 schreef My het volgende:
[..]
Tja ik moest het gewoon eventjes kwijtzoiets dus maar dan tegen het forum an
MarcyDarcy: goed dat je zo rustig hebt gereageerd! (en een goed ontwerp uiteraard
Ik heb eerst tot 10 geteld en daarna ademhalingsoefeningen gedaan ala "wax on - wax off". Daarna ben ik maar wat yoga oefeningen gaan doen zodat ik een rustige reply kon gaan typen
Ik zou het eerlijk gezegd niet eens wetenOp dinsdag 12 juni 2001 15:21 schreef Wessie het volgende:
*knip*
(krijg je eigen een gratis shirtje nu MD)
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.