Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-11 23:55
Ik heb vorige week geprobeerd na weer een tijdje de stock rom te hebben gedraaid op m'n moto g goedemorgen een poging gedaan slimkat te installeren. Na het standaard root en cwm(twrp ook geprobeerd) verhaal geprobeerd slimkat te flashen, maar na installatie blijft het logo van slimkat constant laden.
Hierna geprobeerd een full wipe uit te voeren en de boel te herhalen, echter weer zonder resultaat.
Hierna als test geprobeerd paranoid te installeren, maar ook hier weer zonder resultaat. Ook nog een poging cm11 te flashen, ook weer zonder resultaat.
Wat gaat hier mis? In het verleden zonder problemen cm11 kunnen draaien, maar door de freezebug teruggegaan naar stock.

MD5 van alle roms gecheckt en zijn allemaal correct.

Terugflashen naar stock met fastboot gaat zonder problemen overigens.

Verwijderd

Goede partitie-groottes? Dat was bij mijn HD2 meestal de oorzaak van bootloops.

• mad-dog
Geen idee. Nooit iets aan veranderd en terug naar stock zorgt er volgens mij voor dat er een re-partitioning plaatsvind?

• mad-dog
Niemand? :'(

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

En als je echt alles wist? Als je een ROM installeert worden sommige partities niet overschreven (bv. die met de radiofirmware). Althans, ik heb ooit es opnieuw radiofirmware moeten installeren als ik het me goed herinner...

[ Voor 27% gewijzigd door Borromini op 28-06-2014 22:05 ]

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

• mad-dog
Ik neem aan dat als ik een full wipe uitvoer met TWRP(alle partities wissen) dit gewoon zou moeten werken?

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Geen ervaring daarmee, heb alleen nog maar CWM gebruikt.

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Pagina: 1