Via iBood kocht ik laatst een Mr Safe IP Camera.

Het ding kan aangestuurd worden via een Windows applicatie, Android en iOS app.
Dat kan via LAN en via WAN. Wat dat betekend is dat via LAN hij direct streamt via je router naar de applicaties en via WAN streamt hij via een externe server. Ik probeer al een tijdje erachter te komen of via LAN het ding de "normale" protocollen gebruikt, maar tot nu toe geen succes
Ik heb geen Android of iOS apparaat, dus wilde 'm gebruiken via een "reguliere" IP Cam applicatie voor Windows en WinPhone, maar tot nu toe ben ik er niet in geslaagd om 'm aan de praat te krijgen. Onder aan het apparaat staat een QR code die de volgende code bevat:
p2p://dev/?u=IPCAMERANUMMER&p=PASSWORD&a=ACCESSCODE
Iemand een idee hoe je deze camera via LAN aan de praat krijgt? Ik heb Wireshark geprobeerd om de poort en stream url te capturen, maar mijn Wireshark kennis schiet tekort

Het ding kan aangestuurd worden via een Windows applicatie, Android en iOS app.
Dat kan via LAN en via WAN. Wat dat betekend is dat via LAN hij direct streamt via je router naar de applicaties en via WAN streamt hij via een externe server. Ik probeer al een tijdje erachter te komen of via LAN het ding de "normale" protocollen gebruikt, maar tot nu toe geen succes
p2p://dev/?u=IPCAMERANUMMER&p=PASSWORD&a=ACCESSCODE
Iemand een idee hoe je deze camera via LAN aan de praat krijgt? Ik heb Wireshark geprobeerd om de poort en stream url te capturen, maar mijn Wireshark kennis schiet tekort
Xiaomi Pocophone F1 | Microsoft Surface Book 2 | Asus P9X79, 12GB Corsair RAM, Intel Core i7 3820, Windows 10 Pro x64