Ik heb een redelijk uitgebreide macro, waarbij ik in Excel een aantal bewerkingen doe, voordat Word geopend wordt. Nu wil ik een mailmerge maken via dezelfde VBA. Ik krijg alleen een foutmelding:
Fout 450: Onjuist aantal argumenten of ongeldige eigenschappentoewijzing
In regel 24 waar hij vast loopt. Test.csv is dus uitgebreid aangepast vanuit Excel. Ik heb MSDN gelezen over deze foutcode, maar ik kan dus niet achterhalen hoeveel argumenten ik dan moet geven.
Iemand die me hierbij kan helpen? Kan ik überhaupt dit aansturen vanuit Excel?
Fout 450: Onjuist aantal argumenten of ongeldige eigenschappentoewijzing
Visual Basic:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
| ... 'Starten Microsoft Word Const wdFormLetters = 0, wdOpenFormatAuto = 0 Const wdSendToNewDocument = 0, wdSendToEmail = 2, wdDefaultFirstRecord = 1, wdDefaultLastRecord = -16 Dim wd As Object Dim wdocSource As Object Dim strWorkbookName As String On Error Resume Next Set wd = GetObject(, "Word.Application") If wd Is Nothing Then Set wd = CreateObject("Word.Application") End If On Error GoTo 0 Set wdocSource = wd.Documents.Open("E:\Documents\Test.docx") strWorkbookName = "E:\Documents\Test.csv" wdocSource.MailMerge.MainDocumentType = wdFormLetters wdocSource.MailMerge.OpenDataSource _ Name:=strWorkbookName, _ AddToRecentFiles:=False, _ Revert:=False, _ Format:=wdOpenFormatAuto, _ Connection:="Data Source=" & strWorkbookName & ";Mode=Read", _ SQLStatement:="SELECT * FROM `Sheet1$`" Selection.Fields.Add Range:=Selection.Range, Type:=wdFieldEmpty, _ PreserveFormatting:=False Selection.TypeText Text:="IF" Selection.Fields.Add Range:=Selection.Range, Type:=wdFieldEmpty, _ PreserveFormatting:=False Selection.TypeText Text:="MERGEFIELD Bezorgindicatie" ... |
In regel 24 waar hij vast loopt. Test.csv is dus uitgebreid aangepast vanuit Excel. Ik heb MSDN gelezen over deze foutcode, maar ik kan dus niet achterhalen hoeveel argumenten ik dan moet geven.
Iemand die me hierbij kan helpen? Kan ik überhaupt dit aansturen vanuit Excel?