Voor mijn projectje moet ik van een remotecontroler via de browser de network activity uitlezen, dat kan via de console tab of de network tab, nu vroeg ik mij af of al die data ergens tijdelijk wordt opgeslagen of dat het ergens gelogd kan worden. Deze gegevens kan ik gebruiken om te kijken of er een bepaalde activiteit plaatsvind en als die plaatsvind zou ik een bepaalde actie er aan vast willen knopen. Het best zou zijn om de console te loggen. Ik weet niet zeker of ik voor deze informatie wel in de goede topic zit, maar gezien ik nog niet daadwerkelijk een probleem heb met een stukje code en alleen maar wil weten of ergens de output van de console (in de developer tool van chrome (F12)) wordt opgeslagen/gelogd, dacht ik dat ik hier goed zat.
De ^^ gedoe is een beetje een gewoonte geworden bij het typen, ik weet eigenlijk niet echt waarom ik het doe

, misschien omdat het volgens mij staat voor pretoogjes (??? XD).
Edit: ik heb gevonden wat ik zocht, teminste, het is een oplossing, blijkbaar is er een debug optie voor chrome, helaas logd hij alles wat er gebeurd in chrome, dus niet van bijvoorbeeld een bepaalde webpagina.
maarja, als iemand nog iets beters weet dan de algemene debug van chrome zelf, zou ik het zeer waarderen als u het hier wil plaatsen.
[
Voor 15% gewijzigd door
RareAMV op 11-06-2014 15:31
]