Specificaties Muurbeugels

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul C
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:41
De categorie "Muurbeugels" mist twee belangrijke specificaties:
Minimale en maximale afstand tot de muur.

Bij sommige beugels staat dit onder "Bijzonderheden" vermeld, maar ik zoek een beugel met met een minimum voor de maximale afstand tot de muur van 50cm. Zou toch met een filter moeten kunnen.
Soms wil je echter juist een beugel die je ultra dunne flatscreen zo strak mogelijk tegen de muur kan bevestigen.

Er staan trouwens ook een heleboel "muurbeugels" tussen die niet aan de muur bevestigd worden, maar op of aan het bureau. Dat zou i.m.h.o. ook een spec mogen zijn, want dan kan ik alles filteren wat niet aan de muur bevestigd wordt.

[ Voor 4% gewijzigd door Paul C op 11-06-2014 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aliberto
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 28-06 23:00
Paul C schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 14:15:
De categorie "Muurbeugels" mist twee belangrijke specificaties:
Minimale en maximale afstand tot de muur.

Bij sommige beugels staat dit onder "Bijzonderheden" vermeld, maar ik zoek een beugel met met een minimum voor de maximale afstand tot de muur van 50cm. Zou toch met een filter moeten kunnen.
Soms wil je echter juist een beugel die je ultra dunne flatscreen zo strak mogelijk tegen de muur kan bevestigen.

Er staan trouwens ook een heleboel "muurbeugels" tussen die niet aan de muur bevestigd worden, maar op of aan het bureau. Dat zou i.m.h.o. ook een spec mogen zijn, want dan kan ik alles filteren wat niet aan de muur bevestigd wordt.
Gelukkig ben ik niet de enige die het heeft opgemerkt, ik heb al een DM naar Glaanie verzonden hierover. Met ook deze link: aliberto in "Zoeken moet toch makkelijk zijn?!"

Ik dacht eerst dat het aan Internet Explorer lag. Maar na systeem herstart en testen met Mozilla Firefox kwam ik al vrij snel tot de conclusie dat het hier niet om een defect gaat van browsers, eventueel i.c.m. ad-blocker.

Kennis begint met informatie vergaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:16

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Ik ga binnenkort overleggen met mijn collega's wat de toekomst is van deze categorie en dan neem ik deze punten gelijk mee. Ik ben het met je eens dat deze specs vrij belangrijk zijn en dat je er ook netjes op wilt filteren.