Goeiemiddag,
Ik heb van de week zelf een pc samengesteld en ik zou graag willen weten of het allemaal compatibel is en of het een snel systeem is voor het geld wat erin gaat, lees: kan ik met hetzelfde bedrag niet iets veel mooiers beters en snellers krijgen?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Beetje gamen, grafisch intensieve spellen op hoog detail.
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs?
600 euro is wel een beetje mijn max, computer zet ik zelf in elkaar.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Heb alles al en ben niet echt merkgeil. Een goedkoop HP toetsenbord werkt net zo goed als een G18.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
AMD, plezierige ervaring met een snel en stabiel systeem.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Makkelijk upgradebaar, liever een wat zwaardere CPU zodat ik er later nog betere GPU's in kan hangen eventueel zonder dat ik de CPU hoef te vervangen.
Ga je overklokken?
Ooit eens zo een software overclock gehad en dat is dan gelijk ook het maximum van mijn ervaring hiermee. Nee dus denk het niet.
Dit heb ik nu zelf samengesteld.
Ik heb van de week zelf een pc samengesteld en ik zou graag willen weten of het allemaal compatibel is en of het een snel systeem is voor het geld wat erin gaat, lees: kan ik met hetzelfde bedrag niet iets veel mooiers beters en snellers krijgen?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Beetje gamen, grafisch intensieve spellen op hoog detail.
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs?
600 euro is wel een beetje mijn max, computer zet ik zelf in elkaar.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Heb alles al en ben niet echt merkgeil. Een goedkoop HP toetsenbord werkt net zo goed als een G18.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
AMD, plezierige ervaring met een snel en stabiel systeem.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Makkelijk upgradebaar, liever een wat zwaardere CPU zodat ik er later nog betere GPU's in kan hangen eventueel zonder dat ik de CPU hoef te vervangen.
Ga je overklokken?
Ooit eens zo een software overclock gehad en dat is dan gelijk ook het maximum van mijn ervaring hiermee. Nee dus denk het niet.
Dit heb ik nu zelf samengesteld.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD FX-8320 Black Edition | € 123,50 | € 123,50 |
| 1 | ASRock 990FX Extreme3 | € 82,50 | € 82,50 |
| 1 | MSI Radeon R9 270X GAMING 2G | € 169,95 | € 169,95 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 46,04 | € 46,04 |
| 1 | Corsair Carbide 200R Closed | € 49,95 | € 49,95 |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 26,62 | € 26,62 |
| 1 | Crucial Ballistix BLE2CP4G3D1869DE1TX0 | € 76,22 | € 76,22 |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 46,65 | € 46,65 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 621,43 | |